okay


 

 

Hva skjerà baghera…….

 

Nür du har vore büde hit og dit, og bilen har vore med pü forflytningane.
Du har besøkt tanterandi og du har vore hos Siv på kaffe og kaker da ho er 50 år i dag, og du har vore på Meny og handla og du har vore innom bokhandelen…..
Ja litt forskjellig……..

Og du strenar ut fra Meny med handleposen, det regnar, og du går mot (gammal vane) bilen der du meinar den står……… trykker på  bilnøklen for å låse opp bilen, men ingen respons.
Det blinkar ikkje ein einaste plass………
Ingen kjent figur av ein bil som liknar på din nokon stad…
Hmmmmm du snur deg og går litt motsatt retning…..
Trykkjer pü nøkkelen men INGENTING blinkar.

Det var da her du parkerte bilen.
Svarte!
Sånn er det bare……..
Det er HER du BRUKAR parkere……

Så skyter det som lyn gjennom haude…..
Bilen er stjålen….!!!!
Herlighet…..
Kvalmen kjem sigande.
Her vaser du rundt i strikkejakke og regn med handlepose, og skal heim, og bilen ER IKKJE HER!

Tenkjer så det knakar….. aha!

Okay!
Du flytta bilen!
Heilt ute av rytme mü du sei.
Du brukar ALLTID parkere ved MENY nür du er i vüjen og har Ìrend.
Men i dag skulle du bryte den rutina/vanen og parkere pĂĽ andre sida av sentrum.

Ja, dü hüpa du  INGEN süg frustrasjonen du i eit kort augneblikk hadde.
Der du trykte i vilden sky pü nøkkelen for ü oppnü eit blink, og  ikkje forstod i det heile tatt kvar bilen kunne vÌre.
For det var det som gjekk gjennom haude dü du strena avgürde mot der bilen EIGENTLEG stür, mens du analyserte dagens forløp for ü kome fram til konklusjonen om at bilen var ein annan plass.
Var det nokon som såg…………?

Sånn går no dagane 🙂

 

 

 

 

 

#dagen #okay #hvaskjerabaghera #torsdag #februar

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg