å vente på svar – tankespinn

FREDAG

Og man våkner til sol – litt skyer – og så bare slår det til med overskyet og snø som kommer dalende……

Jaja….. ikke noe å rope så høyt om…..

 

Det kommer det som kommer.

 

Det har vi skikkelig fått erfare nå.
Det kommer det som kommer.

Og dette med å vente på svar – det gjør noe med en.
Jeg ber på mine knær om at prøven er negativ.
Noe annet er ikke ok – for jeg vil ha tilbake tiden der jeg kan gå ut uten å være redd for å møte noen.
Være klar til å gå på jobb akkurat som før – selv om tidene ikke er som før 🙂

 

 

 

 

Nå er det slik at jeg må gå ut såpass tidlig at jeg er sikker på at jeg IKKE møter noen.
Det er det følelsen sier meg……….
Og når jeg da er på vei med hunden….

der,
står det en og spyler vindu – hilser og jeg hilser tilbake.

Men jeg går raskt videre med en dårlig samvittighet for at jeg i det hele tatt er utenfor husets fire vegger.
Jeg gråter litt innvendig.
Dette er ikke ok for noen av oss.
Og jeg skulle ønske at prøvesvar bare brukte en dag på seg før de var klar.

 

 

Men men…. jeg føler meg trygg i meg selv.
Men redd for alt rundt meg – redd for alle som ikke vet noe – smittet eller ikke – alle som ikke blir testet – hvordan blir det fremover – konfirmasjonene er utsatt til langt ut på høsten.

Jeg skulle vært i TO begravelser siste uken – til mennesker /pårørende jeg bryr meg om – men kan ikke.

Men, jeg satser på at jeg er en av de som “bare” har en vanlig liten influensa.
For det er mange som tester seg og får tilbake negativt svar.
Så jeg krysser fingre og bare venter.

 

Og når formen er tilbake – skal jeg begynne å trene – hjemmetrening.

Jepp!

Jeg skal finne frem yoga-matten min og fokusere på solhilsen og styrkeøvelser jeg har lært <3

Når jeg blir frisk!

 

 

 

 

 

#detkommerdetsomkommer #utetid #detsnør #selfie #hundenLeia #venterpåsvar #snøute #hundenmåut #tankespinn #korona #ventetid #fredag #minebilder #hobbyfotograf #fotoglede #foto #natur #utpåturaldrisur #blogg #treneyoga #nårjegblirfrisk

7 kommentarer
    1. Høres ikke bra ut i det hele tatt! Krysser fingrene for at du får et negativt svar – fort. Jeg har jo vært syk i tre ukers tid, men ble ikke tilbudt noen test. Ikke så farlig med oss som bare går hjemme likevel. Er mye bedre nå. Eneste jeg har sett på disse ukene er mannen og de vi evt. møter når vi går tur. Og det er ikke mange. Åsså fikk dere mer snø også likegodt. Jaja, som du sier, vi får bare ta det vi får.

    2. jeg krysser fingrane med deg,hvet du hvor lang tid det tar å få svar på prøven ? men tenker du skal ikke ha så dårlig samvittighet der du nå går tur,tenker du ikke treffer så mange og smitter nok ikke langs veien så lenge du ikke hoster og nyser på det du måtte treffe på :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg