aura og gĂĄsehud

 

 

Av og til skjer det,
at en bare kjenner det
Kjenner det pĂĄ hele kroppen,
en rar følelse, men også god
At det er noe der,
i rommet
Jeg kjente det her om dagen,
og bare stod der,
full av gĂĄsehud,
over hele meg,
fra topp til tĂĄ
Midt i rommet
Det var den rareste følelse, og helt uventet
Som jeg stod der med en energi rundt meg som jeg ikke kunne forklare
Men forklare, joda – jeg vet hvem det var
Og det var ok
Egentlig helt fantastisk
Vedkommende var i rommet  – var skikkelig til stede i øyeblikket
SĂĄ er det ĂĄ tro pĂĄ det eller ta avstand
Det var en god følelse
Den slapp sakte men sikkert taket – og det roet seg
Men den voldsomme og intense følelsen har jeg aldri følt før
Det var noe med den, situasjonen der og da
Den sa i fra;
“her er jeg – og jeg har det bra”

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
26. oktober 2023

 

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

6 kommentarer

Siste innlegg