brenne bål.. svele..

UTETID FOR HUND OG MENNESKE

 

KVALITETSTID
INN I STILLHEITA

 

BRENNE BÅL OG NYTE
EI SVELE MED BLÅBÆRSYLTE

 

Ei ørn sveva over oss i all si stillheit…

 

Den rosa frisbee er med til Mulevika  🙂

 

 

 

Eg har fått fyr på bålet

 

Og nissemor er med på turen…

 

I sekken har eg med flytande melange, steikepanne, Toro pose-svele-røre på flaske og blåbærsylte

 

 

 

I dag får Leia smake svele for første gang.
Ho lurer litt på om det er nissemor eller ho som skal ha den lekre biten…

 

 

 

“Eg kvila trygt i mi indre stillheit
og finne styrke der 
i min kvardag”

Kristin R. Gjerde

 

Dette har eg heilt teke til meg <3

 

Det fins dei dagane då alt kjennes så greit,
også er det dei dagane du tenkjer;
“tok eg så feil”
for det du ikkje kjente i går det kom sigande tilbake i dag…

 

 

#KristinRGjerde #utetid #brennebål #svele #hundenLeia #toroposesvele #steikepanne #bål #steikesvele #blåbærsylte #hundenLeiasmakersvele #vinter #utno #gripdagen #stillheit #kvalitetstid #lyttetilstillheita #vinterhjerte #snø #vinter #desember #egkvilatrygtimiindrestillheit #tokegsåfeil #mestring

12 kommentarer

Siste innlegg