dagen i dag…

Det blir de småe turene, runder, frem og tilbake og hit og dit…
Men det funker!
Det som gjelder er å komme seg ut – og det gjør vi – både hunden Leia og jeg 😀

Hvordan det går med Leia er usikkert å si…
Jeg merker hun er forandret på noen måter, men ellers leken og spretten inn til en viss grense
Kanskje hjelper tablettene hun har fått  – kanskje er det ikke rett…
Usikker på hele situasjonen – men hun er jo her – og klar for turer!


Jeg lurer på om du i det hele tatt kan se “hanen” i bildet der???  😀
Jeg syntes den var fin da

 

Leia må hvile – og jeg skal ut til mamma en tur
Vi skal ut og gå tur, og vi havna på
HERØY GARD

Det er så fint her
Fine stier å rusle rundt på
Av og til er det åpen kafè her


Huffa meg…
Men det er herlig å le litt og lage litt morro 😀

Fantastiske trær på Herøy gard!


Tenk at hun klarte turen helt til Amfien og ringen!

 

Så var det bare returen igjen – en fin tur for mor og datter

8 kommentarer

Siste innlegg