energi og pannekaker

I går,
en tur ut til Flø i vakkert februar-vær 🌞🌊

 

Med sekken på ryggen, finne stedet å sette seg ned, tenne bål, kakao i koppen, stearinlys fra juletider og pannekakerøre med blåbær til
Bare å nyte havet som suser og bølgene som bruser
En dag å samle energi


Mmmmmm  nytelse
To slike tykke pannekaker, godt stekt på steikepanna…
Det er bare lekkert
Litt rot og søl og slikt ute, men du verden så sytalaust
Det er rett og slett bare fint
Man trenger ikke alltid lage noe mat heller
Bare være i nuet, og lytte til stillheten, som jeg bruker si
Være i naturen og være stille


Å lytte til knitring fra bålet, kjenne bållukten som stiger, og se flammene som danser
Du verden som jeg setter pris på denne muligheten


Bonusen er jo dette!


Det var en del surfere litt lengre borte – du ser de ligger i vannet

 

Så lukkes døren for dagen i går
Og en ny dag er i emning
Det er lørdag!

Lag dagen så fin som overhodet mulig,
og du,
stå deg vel

10 kommentarer
    1. Så koselig å se. Du hadde fint turvær. Jeg forsøkte meg formiddag, men det er lat for kaldt og vinden var så lei at jeg vågde ikke tenne bål. Men jeg koste meg med matpakken min inne i et nybygd uthus med tre vegger!!!! Klemsiklem:)

    2. Så nydelig bare….! En sånn tur er sjelebot – både for deg og for meg! Deilig med mat på bål, vakkert vær og frihet! Så mange flotte detaljer i bildene dine – love it! Gooood klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg