fredag den trettende..

FRDAG DEN TRETTENDE

 

Ja jeg har nettopp oppdaget at det er fredag den 13 i dag   😀
hehehehe
Fordi jeg og mamma var og ordnet noe i banken, og ingenting virket, så sa kunderådgiveren plutselig; ja selvfølgelig – det er jo fredag den 13!

JUPP!

 

Men min dag har vært flott, varm og svett i hele dag egentlig.

Og tidlig formiddag tok jeg og Leia turen til Barmen.

For meg er det viktig med trening selv hvor trasig kroppen er, og oppoverbakker gjør godt selv om det smerter litt 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vakkert i fjellet!

 

NAMASTÈ

 

#fjelltur #varmtute #fredagdentrettende #fredag #fredagden13 #hundenLeia #barmen #svett #trening #mestringsfølelse #selfie #august #fredagsvibber #fotoglede #detgåroppover #aktivitet #fysiskogpsykiskhelse

12 kommentarer
    1. Flotte bilder både her og på Insta. Håper virkelig at du får noen gode dager fremover. Vondt å høre at du sliter med smerter på den måten. 🤗 Gode tanker. 🤗 Klem

      1. Ja det er ganske frustrerende…. vet liksom ikke hvordan jeg skal ta tak i det nesten…. men en dag om gangen er greit nok…. så får vi se 🙂
        Tusen takk! klem

    2. Her øspøser regnet ned, så her gidder vi rett og slett ikke tur i dag 🙂 Ellers har jeg hatt en fin dag på jobb hvor alt har gått på skinner 😀

    3. veldig vakkert i fjellet :=) skulle gått jeg også men i dag valgte jeg å plukke ferdig bæra i hagen og ta husvasken :=)og det var lurt for nå regner det ute.Og jeg fikk en flått på ryggen ,for et par dager siden fikk jeg en på rumpen ,kortebukser og bærbukser er ingen god kombo altså

      1. huff nei den flåtten er ikke bra å få på seg…. Ja det er forskjellig som skulle vært gjot… til uka kommer de nok og fikser taket mitt….. og da er DET gjort…. Da kan jeg begynne å tenke på alt annet som skal gjøres hihihi liker å gjøre husarbeid når det er grått ute 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg