god morgen Norge!

 

Så var kaffien klar!

 

 

God morgen Norge!

Ja, så var favorittprogrammet mitt tilbake på skjermen.

#godmorgenNorge

Frukost , blogging og nyheter er en god start på min dag.

 

 

Det er så herlig å sitte å se og lytte til det som skjer i inn- og utland.
Få råd og tips fra a til å….
Intervjuer, interessante personer og personlige historier.
Ja, god morgen Norge er godt å starte dagen med 🙂

 

Og havregryn, rosiner, en bitteliten dæsj sukker og Q-lettmelk (grønn kartong)  og Evergood kaffe også med en dæsj melk i, det gjør dagen for meg!

GOD MANDAG!

 

 

 

#detgjørdagenformeg #godmorgen #mandag #nydag #nyuke #såerkaffienklar #havregryntilfrukost

6 kommentarer
      1. Åååå du må få deg breiband… eller det er kanskje ikke det der inne? Men, du får jo med deg programmet når tåka ikke er der…. Ja det er et fint program jeg gleder meg over 🙂 Ha en fott dag! klem

          1. Ja jeg håper skodde-dekket forsvinner nå…… ligger ikke så tykt ned i bygda i dag og krysser fingre for at den forsvinner både her og der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg