hårpleie

HÅRKUR

 

I butikken her om dagen var jeg ute etter en typ hår-kur. Tenker at håret mitt er litt tørt – og fant ut at jeg kunne vel pleie det litt 😀

Så fant jeg denne:

STEAM-MASKE!

Jepsipepsi!

Må testes – og jeg kjøpte likesågodt TO – så har jeg en liggende til senere.

Så etter nyvasket hår tilsettes kremen i håret.

Og deretter på med hetten 😀
Lekker altså!!!!!

10 minutter – skylle ut og la håret tørke.

Håret er iallefall mykt og fint.

Og jeg bruker IKKE hårføner på håret.  Har ikke brukt det på maaaaange mange år.
Det sliter veldig på langt hår, så da er det bare å la det lufttørke.

Jadda – tenker det fikk seg en vitaminboost – iallefall har jeg trua 😀
Og håret kjennes veldig mykt og fint ut det.

Greit å kure håret av og til.

 

 

 

 

#kurehår #hårkur  #Loreal #elvital #hårpleie #steammaske

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg