helga med C..

NORDFJORDEID
TORE-GARDEN

 

Lørdagen opprant med strålende desemberlys og vakkert vintervèr.
En tur med hunden før vi satte oss i bilen og sikta oss inn på Tore-garden og julegata på Nordfjordeid 🙂

 

 

Veldig koselig!
Vi handla ingenting der.. men koselig å se hvordan det var der 🙂

 

 

NORDFJORDEID

DER handlet vi litt… så det blei en liten handelslekasje…

#klemmekroken

 

 

 

SØNDAG
3 SØNDAG I ADVENT

Og søndagen opprant med vind og regn…

C har hengt ut flagget for meg 🙂
Jeg har bursdag i dag!

 


Kaffe i koppen jeg vant i en konkurranse fra bloggeren Margrethe, UTIFRILUFT

 

 

Ut på tur aldri sur selv om det er litt vind og surt ute 🙂
OSNESSANDEN

 

 

 


Vi fant en ball vi lekte litt med – helt til den valgte å fyke på sjøen, og jeg skulle redde den men blei for sein…

Et godt bad for beina blei det 😀
#sandmellomtærne

 

 

 

#sandkunst
#steinkunst
#naturenskunstverk
#hjerteisten
#ansiktisten

 

 

 

 

Enda en helg går mot en ende 🙂

GOD SØNDAG VIDERE!

#søndag #3søndagiadvent #helg #12desember #utetid #bursdagidag

17 kommentarer
    1. Gratulerer så masse med dagen din (igjen)….! Så mange koselige bilder -jammen har dere opplevd mye denne helga! Så bra at du bruker koppen da, hihi….! Takk for link, vennen! Gooood bursdagsklem <3

    2. Gratulerer så mye med dagen. ❤ En klemmekrok er et godt påskudd for å klemme noen av dem som er med i den lovlige “kohorten”.😉 “Brrrr” tenkte jeg da jeg så fotbadinga di! Jeg tar kaldt vann i fjeset om morgenen. Det er sjokkerende, men også forfriskende og “vekkende”. 😄

      1. hihihi det gjorde godt med litt sand mellom tærne og litt saltvann ellers på føttene 😀 Kaldt vann i ansiktet tar jeg også hver eneste dag 😀
        klem

    3. som dokke koser dokke og så bada du føttene også ,jeg hadde handla på Toregarden hi hi ,har så lyst dit men det er ikke mannen like gira på .Her råder litt innfluensa ,mannen har hatt det siden torsdag og er på bedring nå ,jeg begynner å emne på det i dag ,får bare håpe det går fort over for meg også ,eller att eg ikke blir verre enn eg er i dag hi hi :=)

      1. Hehehe det var mye folk der og litt kaos ang ting som hang av klær og slikt … litt tett i tett så jeg orket ikke lete meg frem til noe :_D Var koselig der rett og slett da 😀 Men på Eid i julegata – der handla vi litt 😀 Og var på kafe og kosa oss 🙂 GOD BEDRING TIL DEG OG MANNEN! klem

    4. For en hyggelig helg dere har hatt 😊 Men hvordan orket du å vasse i det kalde vannet? Kjente jeg begynte å fryse bare av å se på deg 🥶

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg