i min beste alder – tankespinn

TANKESPINN OM ALDER

Når man har lagt ut DETTE ,
og tankene på årene og livet og hvor man ER i livet og hvordan man har det og …. bare siger på….

Hvilken alder kunne jeg tenkt meg å dra tilbake til?
Så tenker jeg………..
30 åra var fine de 🙂
Men, jeg vil ikke tilbake til NOE!

Jeg har levd det, erfart det og vil ikke oppleve det på nytt.

Årene på godt og vondt – også er der nok øyeblikk man kan kunne ønske å leve om igjen?
Jeg vet ikke – for det er her og nå man må fokusere på.

 

Jeg er i min beste alder.
Jeg føler det slik.
Føler meg trygg.

Selv om det nå bare går fortere og fortere og man vet hvilken vei det NÅ går….. så vet man jo ikke HVOR LENGE man har igjen.
Rynkene synes, de gråe håra synes, og man er ikke så “fast i fisken” lenger, kanskje.
Og man legger på seg MYE FORTERE.
Nesten bare ved å SE på et kakebord, så velter noen ekstra kilo på, rundt livet.

 

Men, jeg sier det igjen; jeg er i min beste alder nå.
Jeg har troen på meg selv og andre.
Jeg er selvstendig.
Mine barn er voksne og har sine egne liv.
Jeg er aktiv – sprek nok – elsker trening – friluftsliv og famile – ikke nødvendigvis i denne rekkefølgen……

Livet er godt.
Det er det viktigste.

Selv om jeg har mine plager – er det ikke alvorlige greier.
Jeg takler det, for det meste.

DET ER BARE Å FEIRE LIVET!

Rett og slett feire hver eneste dag.

LIVET ER EN FEST!

Om ikke alltid en dans på roser…………..  så er det nå det gjelder 🙂

 

 

 

 

#livet  #endanspåroser #midtilivet #feirelivet “deternårdetgjelder #iminbestealder #tenkepositivt #tankespinn #årenepågodtogvondt #carpediem #gripedagen

6 kommentarer
    1. godt sagt,ønske seg tilbake i tid gjør ikke jeg heller ,jeg har det greit nok i dag jeg også ,iallefall om en ser bort fra noen vondter i kroppen ,men en lærer å leve med dem og tar en hensyn til kroppen ,blir dagen greie å leve :=) nei ingen hvet hvor mange dager en har igjen her i livet og godt er det

    2. Det var “Sangen til livet” sin det… 😀 Kjempeherlig, fortsett å syng på den! Repriser blir sjelden bedre enn originaler, så man må bare slå seg til ro med det livet man har. 🙂 Det er klart det svinger noen tanker innom et gammelt hode. Særlig når man finner flere kjente på kirkegården enn i sentrumsgater. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg