ikkje det slag

 

Kva skal ein gjere i dag då?

I dag nei I dag gjer eg ikkje det slag….

Berre småting, som å henge ut kle for fyrste gongen i år, lese litt og strikke litt og…. småting


Det kom litt regn i går kveld…. og i dag er det meldt opplett
Fin dag for klestørk!

Fin dag for den første sykkelturen denne sesongen,  også?
Hmmm ja kanskje jeg skal ta en testrunde med sykkelen – i stedet for å dra på treningssenteret
God idè!

I farta!

Men det er mye vind i dag, så enda godt jeg har el-sykkel 🚲
Motvind er tunge greier…

 

 

 

 

Sykler rundt Snipsøyrvatnet –
og veldig greit når jeg kom på at jeg har et lite speil montert på styrehåndtaket. 👍

Da ser jeg når det kommer biler bak 🚘
Smart tiltak fra Mr C  !!

 


Veldig fin tur dette 🙂

Ei lita pause før siste stykket hjemover 😃

Turen varte 90 minutter 😃

6 kommentarer
    1. Såå deilig med en sykkeltur da – forresten veldig smart med et speil…! Godt å ha en dag uten så mange gjøremål – håper du har kosa deg masse! Klem <3

      1. I går blei det masse strikking på en genser til svigerdatter – som hun selv har kjøpt garn til 😀 Måtte trå til litt så den blir ferdig i rimelig tid hihihi 🙂 Dagen var rolig og fin og jeg trengte det 🙂 klems

    2. deilig sykkeltur da ,det var meldt fint vær her også men jammen fikk vi noen kastevinder og regn ,for meg gjorde det ikke noe for jeg var på strikkekafe ,siste dagen for sesongen :=) håper det blir en fin dag i morgen ,kanskje jeg også skal ta ut sykkelen en tur da

      1. Ja i går var det kastevind, og litt skummelt da jeg sykla, men det roet seg 😀 I dag skal jeg være med C på jobb, inn til Sandane :- God sykkeltur om det blir!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg