“ingen er bare det du ser”

 

 

“Nesten på topp – og midt på”

 

Bittelitt forandring i toppen.

 

2. plassen blei tildelt KONATIL
En ny blogger jeg ikke har hørt om….
Sitat: “Ingen er bare det du ser”
Og kanskje skal man slutte å lytte bare til det media sier – å kanskje gjøre opp sine egne meninger om mennesker….
PODCAST om situasjonen til Harald Eia og samboer – da de mistet sitt barn.

 

3. plassen fikk MARTINEHALVS
Og det er det samme innlegget som for to dager siden….

 

og

 

55. plassen gjekk i dag til WENCHE LARSEN
En blogger jeg er innom nå og da.
Siste innspurt….
Det skal feires i dag……
Selskapeligheter; mannen har bursdag!

 

Det er koselig å feire bursdager og andre dager.
Men det har ikke vært mye av det i denne korona-tiden…
Og med alt som blusser opp igjen nå – skummelt – må man bare være forsiktige.
Det viktigste er at man tar forholdsregler, vasker og spriter……
Og ikke blir for mange i samme rom og holder litt avstand.

Jeg har ikke mistet noe barn, under svangerskap eller etter fødsel.
Men jeg kjenner noen som har mistet – mistet både i magen og etter fødsel.
En sorg større enn man kan tenke seg.
Og det er slik, at man ikke klarer sette seg inn i andre sin sorg nesten, uten å ha opplevd det selv.
Men vi forstår forhåpentligvis alle som en, at det er forferdelig å miste noen man har ventet på og gledet seg over, å skulle bli et nytt familiemedlem <3

 

 

Sånn var bloggen nesten på toppen og midt på, i dag.

 

 

 

#bloggtoppen #nestenpåtoppen #bloggeremidtpå #2plassen #3plassen #55plassen #bloggere

6 kommentarer
    1. Ja, det er skummelt med smitten som blusser opp igjen nå. Jeg ser at min by har en stigende tendens, og er i fare for å bli rødlistet. Jeg tør nesten ikke å gå i butikken lenger.
      Huff, det må være helt grusomt å miste et barn, enten det er ufødt eller man har nådd å bli kjent med det.
      Livet har mange nyanser, det er i alle fall helt sikkert.
      Klem ♥

    2. Ja, mye fæle ting som skjer overalt. Smitte, sykdom, dødsfall, arbeidsledighet også videre.
      Når man leser andre blogger, får man litt innblikk av ulike skjebner.
      Men, fint at gjennom bloggen kan man få en slags terapi gjennom å skrive det. Føles i hvert fall for meg.❤

    3. Konatil er jo fra Larvik, og en blogg jeg ofte leser…. 🙂 moro at ho kom så høyt opp idag! Å miste et barn må være det verste tenker jeg…………. og korona henger over som ei stor svart sky……. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg