intet nytt under solen….

 

“Nesten pĂ„ toppen – og midt pĂ„â€â€Š

 

Intet nytt under solen?
Nei, iallefall ikke sÄ mye
.

 

2. plassen = SRAAD
Og hun er fortsatt klar for hĂžsten med lekker hĂžstjakke fra NELLY.

 

3. plassenn = ISABELLE ERIKSEN
TIdlig oppe – og siste nytt; hun starter sin egen PODCAST!
Gled deg til fredag – da kommer fþrste sending.
REALITYPODDEN!!!
Blir helt rÄtt!

 

og

 

55. plasse = VILLA PAPRIKA
Og innlegget fra mai er fortsatt det siste som er postet der.

 

SÄ . noen ligger i telt, klatrer i fjellene, hopper sikkert i fallskjerm og mĂ„ gĂ„ pĂ„ do ute i den frie naturen
.
Jeg er ikke der
. dette med Ă„ hoppe i fallskjerm
 men ellers elsker jeg Ă„ vĂŠre ute i naturen.

PODCAST tenker jeg andre fÄr ta seg av.
Ikke helt min greie det der.
Jeg liker Ă„ skrive – liker Ă„ la fingrene fly over tastaturet, og legge frem bilder 😀

SĂ„nn, ikke mye Ă„ rope HURRA for – men slik er det pĂ„ bloggtoppen!

 

 

 

 

#nestenpÄtoppenogmidtpÄ #bloggtoppen #2plassen #3plassen #55plassen #bloggere #topphundrelista

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg