jepsipepsi og vidunderball

VIDUNDERBALL?!

 

Kjøpt hos fysioterapeut – og taes i bruk av og til.
I dag er en slik dag der ingenting hjelper.
Da kom jeg på ballen.

“Vondt skal vondt fordrive”

 

Akkurat slik føles det – når jeg legger all kraft mot ballen og beveger den på de vonde punktene.

 

 

 

Og det hjelper en stund………
Blir nummen i arm og nakke………. hehehe
Skviser betennelsene rundt omkring og håper de forsvinner………..

Selv om jeg vet akkurat det………..
De forsvinner ikke……

Men godt er det en liten stund!

 

JEPSIPEPSI!

 

 

#fysioball #vondtskalvondtfordrive #firbomyalgi #selvbehandling #nåringentinghjelper #treningsball

6 kommentarer
    1. Jeg har også brukt en sånn av og til, når skulderen er på det verste. Som du skriver; på dager der ingenting hjelper. Det hjelper litt! I kombinasjon med mine øvelser, blir jeg faktisk bedre, litt og litt. Utrolig, hva som hjelper! Ha en fin dag! <3

      1. Ja denne ser jeg ofte på………… den ligger der, og i går hadde jeg så vondt og tenkte at DETTE nå jeg gjøre noe med, og det blei faktisk bedre etter at det var vondt en stund mens jeg rullet ballen. Tipset er å finne en gammel sokk å legge balen i – og holde i sokken mens ballen ligger på ryggen, for da glipper ikke ballen på gulvet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg