klare seg uten FB?

 

 

Å kutte ut



..

Jeg gĂ„r sĂ„ ofte og tenker at NÅ kutter jeg ut Face Book






Men sĂ„ kommer jeg pĂ„ det at det  ligger en del informasjon pĂ„ FB som jeg trenger. BĂ„de arbeidsplassen og andre viktige grupper ligger der


.

Hva mener jeg med Ă„ kutte ut?

 

Jeg er litt lei av hele FB.

Og jeg er lei av Ä skulle ha kontroll over sÄ mange plattformer.

Alt er nettbasert i dag.

Endatil banken har kommet fornyet ut nÄ 




Jeg orker ikke oppdatere/dele pÄ FB lenger, og holder meg til BLOGG.NO.

Det er ikke sÄ mye i det, Ä dele pÄ gruppene rundt om, men jeg fÞler at det gjÞr noe med en til slutt.
Dette Ä hele tiden vÊre ajoure  og fÞlge med.

 

SÄ, jeg kutter ut MYE av FB selv om om jeg fortsatt ER DER. For Ä fÞlge med litt ang jobb og slike ting, og vÊre pÄ messenger.

 

Jeg fokuserer pÄ BLOGG  og INSTAGRAM.

Jeg liker instagram der jeg kan legge ut et dikt eller dagens bilde eller noe.

Det er ikke slik at jeg kommer til Ä kutte ut Ä legge ut NOE pÄ FB, for jeg kommer til Ä dele et bilde av og til og slikt. Men deler ikke lenger blogginnlegg slik jeg har gjort det.
Om folk vil lese min blogg, sĂ„ finne de den 🙂

Jeg fĂžler bare at nettet stjeler mye av tiden – og dette med Ă„ profilere seg – det kan av og til vĂŠre tĂžft.

Jeg koser meg pĂ„ blogg og fortsetter her – er nok innom FB av og til – men deler ikke mye der lenger.

Ønsker dere alle en god mandag – jeg har nettopp vĂ„knet etter TRE nattevakter og har for fĂžrste gang sovet sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ ,lenge 😀

 

HERLIG!

#blogg #kutteutFB #littavhvert #tankeromÄkutteutFB

4 kommentarer
    1. En fĂ„r gjĂžre som en syns er best. Jeg deler bloggen pĂ„ den lukka blogg-gruppa, for da fĂžler jeg at alle kan se den! Min egen facebook-side deler jeg aldri bloggen pĂ„ – og jeg bruker den stort sett ikke i det hele tatt! Helt enig – det blir altfor mye greier! Klem <3

    2. derfor jeg ikke har funnet nye innlegg pÄ vi i bloggblokka :=) jeg synes det er enklest Ä finne dei jeg fÞlger fast der,men nÄ som jeg hvet skal jeg skrulle meg nedover pÄ blogg.no og finne deg :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg