kongens ring – sjølvsagt

 

Jepp, brått visste eg kva vi skulle gjere i dag

HERØYSPELET KONGENS RING
sjølvsagt!

Her er frå eit anna år, 2017 – då var eg træl 😊

I 2018 var eg der sist gong.

C har ikkje sett det,  sjølv om det har gått i over 30 år 😁

No var det på høg tid.

Gratis båt frå Mjølstadneset og inn til Herøy gard 🛥 Og på garden er der salg av brus og pølser, fiskeburger, kaffe og mykje anna 😊

 

Spelet er mykje endra frå fyrste gongen eg såg det- men la gå 👍

Det var veldig mykje brenngopler i sjøen 🙈

Kongens ring!

 

Så er vi klare!

1,5 time med underhaldning 😃

👏👏👏

Ikkje så mykje anna å seie enn at det var bra Men at eg sakna Holum og den gode starten/innleiinga han hadde i tidenes begynnelse. Det er lov å sei 😁

8 kommentarer
    1. Så herlig ut, moro å ta slike turer og få litt kultur! Og nå er jo også C med <3
      Du fikk tatt noen fantastiske bilder her. Klems…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg