lørdagen sin det…

LØRDAG OG
UT PÅ TUR !

 

Det er 1 plussgrad og regn i lufta.
Meldt vind utover dagen.

Sideveiene er “såpeglatte” og vi kravler oss oppover…
Der det er strødd, har isen lagt seg opp på igjen, så her var det bare å komme seg ut i snøen i grøfta 😀

 

 

 

Så ser jeg konturene av noe som kunne vært en snømann… nedsmelta…
Og det blei i dag et fint fotomotiv i tillegg til hunden Leia 😀

 

Kanskje Leia er irritert over å bli satt til side….

 

 

 


Litt morsomt bilde blei det no allikevel 😀

 

SĂĽ blir det drĂĽper i trĂŚrne av regnet

 

 

 

 

 

Så tar jeg lørdagskjolen på 🙂
Og det er jo toppen nå, at “vesten” er tilbake på mote   hehehe
Så da har jeg anskaffet meg en strikket vest fra Vero Moda og rett og slett slengt den utenpå kjolen 🙂
Passet bra det!


#kjolelørdag

 

Og så er ikke jula før passert med de gaver som hører til, og man havner ut i det nye året og januar, så kommer bursdager som perler på ei snor….
Runde dager, halvrunde dager og ikke så runde dager 😀
Sånn er det bare – og gavene ligger klare!
Tre bursdager bare denne helga – og nå er første gave avlevert:-D

 

Og nĂĽr man er i siget sĂĽ blei det middag i Stryn.
Joda, man suser seg fort en tur til Stryn i disse dager, når man slipper ta ferge 😀
Ja liksom bare for å gjøre noe annet – så Stryn blei det og maten var god!

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG!

 

 

#lørdag #detregnerute #glatteveier #smeltendesnømann #undermyumbrella #paraply #hundenLeia #fotoglede #turglede #sjølfie #foto #hobbyfotograf #utno #utetid #drüper

10 kommentarer
    1. Skummelt føre nĂĽr det blir nedbør etter frost og kanskje tele i bakken.. da blir det fort stĂĽlis. Men flott bilder ble det uansett 🙂 BĂĽde ute og inne… og du har full kontroll med bursdager skjønner jeg. Der mĂĽ jeg bare tilstĂĽ at jeg stoler blindt pĂĽ min kjĂŚre at kontrollen er i varetatt 😀 Ha en flott søndag pĂĽ alle mĂĽter 🙂 Klem

      1. Hehehe ja her mĂĽ man bare ha full kontroll pĂĽ bursdager 😀 I dag er det kaldt igjen ute……….Fryser nok pĂĽ etter alt regnet og sluddet i gĂĽr :_D God søndag til dere <3 klem

    2. nü ønsker jeg meg mildvÌr sü all is pü veien smelter,er jo trasigt nür det er sü glatt ute ,men men i dag er himmelen blü iallefall :=)fin kjole ,hadde lørdagskjole pü jeg ogsü i gür ,vurderte det i dag ogsü ,men har planer om en tur i skogen sü da blir det bukse :=).
      Koslig med en tur til Stryn ja og maten der er god :=) kos deg i dag ogsĂĽ

      1. Ja dagen i går gjekk i ett sett fra morgen til kveld med Yoga, lufte hund, 30 års selskap med svigerdatter og klubb med damene om kvelden 😀

    3. Uff glatte er ikkke gøy, men du fikk fine bilder av den snømannen under paraplyen da. Fin var du med vest til kjolen ogsü. Ha en herlig ny uke. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg