naturens kunst – og mĂ„keskit

MÅKESKIT 
KAN
BLI 
TIL 
FLOTT
KUNST

 

 

Ja det er helt sikkert!

Jeg tok dette bildet i gÄr:

Ren natur-kunst av “mĂ„keskit”

Og det fÞrste jeg sÄ var en klovn.
SÄ sÄ jeg en sÞt liten elefant med blondelue pÄ hodet.
Jeg sÄ en dame pÄ vei inn i lyset.
Og jeg sĂ„ et par – ansikt til ansikt der inne.

NATHELESS

laget en klovn av bildet mitt, sÄ om du klikker pÄ linken over,
kommer du inn til hennes flott kunstverk av mÄkeskit.

 

Tusen takk, Natheless, for at du ser mulighetene i naturen 🙂

 

 

 

#mÄkeskitblirkunst #klovnimÄkeskit #mÄkeskit #naturenskunstverk #natur #naturligkunst

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg