nytt tiår

GODT NYTTÅR

Eit nytt tiår er her.

Og tiåret smalt inn med raketter og storm i kasta.

 

Eg trudde hunden skulle stryke med……… stakkars……… så stressa av alle smellane.
Eg forstår ikkje vitsen med at det skytast i hytt og pine………

 

Men det er ikkje alt vi skal forstå, har eg iallefall forstått 🙂

 

Eit nytt tiår……… det kom eg ikkje på at det var, før i går kveld 😀

 

2020!!

 

Og det regnar og bles ute.
Det er meldt storm.

Nytt år, ny dag og nye mulegheite.

Eg sit og ser på

“DER INGEN SKULLE TRU AT NOKON SKULLE BU” på NRK2

Det er det programmet eg har sett mest på i jula.

For eit flott program.

Og så monge spanande personar som bur der du ikkje skulle tru at nokon kunne bu.
I vårt langstrakte vakre land.

Om du ikkje har sett det programmet, anbefalar eg deg det på det varmaste.

Klikk HER og du kjem inn til mange episoder.

 

Ynskjer deg ein fin fyrste dagen i det nye året !

 

 

 

#deringenskulletruatnokonkunnebu #godtnyttår #førstedageniåret #onsdag #nyttår

10 kommentarer
    1. God formiddag og riktig godt nyttår og nytt tiår 😀 Den vakre nysnøen fra i går, har blitt omfavnet av regn fra tunge skyer. Det ser ikke lovende ut sånn værmessig 😀 Hund&raketter,, gråter ennå med tanke på det og vår siste hund. Hadde han i en kennel langt fra folk, fra i romjula til over nyttår, de siste årene. Traff forresten en dame på sykehuset, som var innlagt samtidig som meg – som var fra et av de programmene du nevner. Madammen som kjente henne igjen, og vi fikk en lang og artig prat 😀 Tøff dame som bor mutters alene på en øy her nord. Hun skulle tilbake og ende sine dager der 🙂 Nyt dagen, og forsiktig utendørs.

      1. Ja det programmet er så herlig 😀 Ja jeg vet ikke om jeg vil ha hund hjemme flere nyttårsafter. Tror jeg må ha den på kennel neste år. For dette er forferdelig 🙁 God kveld i stua hos dere i det nye året 😀

        1. Hei!
          Har opplevd nokre slike nyttårstaftenar. Hunden hadde dødsangst! Har fått medisin med veterinær som heiter Calmivet. Den hjelper veldig godt og hunden ignorerar dei fleste lydar . Søv godt gjennom dei verste smella!

    2. Nei, det er ikke moro å være hund på en bråkete nyttårsaften 🙁 stakkars Leia! Jeg har også sett på mange Der ingen skulle tru…….. denne jula! Er veldig glad i det programmet! Klem <3

    3. godt nytt år Mette ,jeg hørte en poff ute men rakk ikke reise meg og se ut vinduet før den ene rakketen var ferdige,ja for her i bygda er det så godt som ingen som skyter opp raketter,har blitt vant til det nå :=) ser på programmene jeg også her jeg sitter og strikker og bøyer litt i ankelen for å myke den sakte men sikkert opp,men fortsatt får jeg ikke gjøre så mye med den før jeg har vært til røndtgen og samtale med legen den 13 januar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg