oss to – Ă„rsdag…

20. Januar
1 Ă„r og Ă„rsdag

Tusen takk for at du er du
Satsa pÄ meg og aldri ga opp
Satte spÞrsmÄl og krevde svar
Auge til Auge ansikt til ansikt

 

Eit Är har gÄtt men ikkje alt for fort
Tenk pÄ den tida og alt vi har fÄtt gjort
Opplevingar i fleng, nesten kvar ei helg vi var pÄ sleng
FrÄ nord til syd og Þst og vest,
mykje stÄr igjen,
vÄr livsens fest

 

Eit Ă„r, og alle dei andre framom
Du lÊrte meg pÄ nytt, Ä kjÞre slalÄm
Hoppe i det, eit sjansespel – overvinne frykt
og gi plass for sjel

 

All gode ting er TRE
det er vi begge einige om
Det var den tida det tok Ă„ kome hit,
Ä stÄ her og vÊre to

 

Nesten tre Är, frÄ fyrste date
Kven skulle tru at tÄlmodet holdt
Det er akkurat slik det er
GĂ„ mot framtida, halde hand og vĂŠre to
Oss to

 

Tusen takk for at du er du – ein blant millionar –
den heilt spesielle som oppdaga meg
og som eg oppdaga tilbake
Ein millions sjanse?
Eg vann og du vann og vi begge har vorte litt rikare
Oss to

 

Mette

 

 

 

#minedikt #etdiktomdagen #tankerblirtilord #1Ă„r #Ă„rsdag #rikare #einmillionssjanse #egvannogduvann #ossto #20januar

6 kommentarer

Siste innlegg