Pinni…

 

Du mÄ ikkje tru anna enn at det var snÞ ute, dÄ vi vakna i dag
Jaja
 ikkje noko Ă„ gjere med det
Grip dagen seiast det 😀
SÄ gjer vi det dÄ, sÄ godt det let seg gjere

 

đŸš¶â€â™€ïžđŸ•

Hund og menneske gÄr runda rundt mot lavoen og forbi,
og i og med snÞfallet, kjem eg i tankar om korleis det gÄr med lisje konglefrÞet, Pinni.
Og nÄr vi nÊrmar oss lavoen, sÄ fÄr eg vite akkurat det, korleis det gÄr.

For der stÄr Pinni i Äpninga inn til lavoen
God morgen, ropar ho!

Har du komt heilt hit?!

Ja, seier Pinni
 det byrja snĂžve i natta og eg fekk hjelp av ei skjor til  Ă„ kome meg i ly.
Eg gjekk langs elva dÄ snÞen brÄtt tok til, og hadde det ikkje vore for smÄfugl og ei skjor, sÄ veit eg ikkje
Skjora ville fyrst bruke meg til Ä bygge reir av, men eg ropte at eg berre var eit konglefrÞ pÄ eventyr, og dÄ skvatt skjora til og glapp sÄ eg falt i bakken. Skjora beklaga seg og lurte pÄ om eg trengte hjelp

I lavoen har eg fĂ„tt ein hĂžneblund, flirar Pinni – sjĂžlv om eg syntes den snĂžmannen pĂ„ utsida var litt skummel til Ă„ byrja med

men sÄ fant eg ut at han kanskje stod der som vakt for meg.

Det er sÄ godt Ä kunne hjelpe og fÄ hjelp, seier Pinni.
Det er ikkje alt eit konglefrĂž heller klarar, alltid.
Og dÄ er det godt Ä vite at det fins gode hjelparar rundt omkring

 

Ferda gÄr vidare for bÄde hund, menneske og lisje konglefrÞet Pinni.
Kvar si retning


Til vi sjÄast igjen, ropar Pinni!
Til vi sjÄast igjen


 

 

 

 

 

Lag deg ein fine laurdag der du er ☃

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg