planene gjekk i vasken…

FREDAG

og det er arbeidshelg for meg…

Og planen her var tidlig ut å gå Gullrekka i bygda, og deretter sveie over noen gulv og ei trapp, før jeg dro på kveldsvakt.

Men her sitter jeg….
Fjellturen fikk både jeg og hunden tatt… men ikke noe mer, for å si det slik.

Magen har slått seg vrang.
Kvalm, urven, luftig, slapp og ja… uvel rett og slett.
Har ligget på sofaen – fått beskjed om å ikke komme på jobb i helga… ikke noe særlig rett og slett.
Men jeg forstår jo den, at jeg ikke kan komme på jobben og slenge rundt meg med bakterier og slikt, for det er det som skjer om man drar på jobb når man er syk.
Slike ting smitter som ugress.
Åååå dette er det verste nesten… hehehe   ja for ikke ønsker jeg å kaste opp og ikke ønsker jeg å ha diarè…
Men slik er det – og matlysten er foreløpig på bånn…liksom litt redd for å spise, men skal snart ta meg et knekkebrød.

Her er turen vår – det blei mot Muletua og ta av på stien og gå til Barmen og hjem.
Hele turen blei litt slitsom da jeg blei dårlig på turen…
Men du verden for en utsikt denne flotte og kalde dagen 🙂

 

 

Fra skyggen og opp i sola!!!

 

 

Kaldt ute – det er #frost

 

 

 

 

#barmen

 

Utsikt tilbake til Barmen og yst ute #muletua

 

 

 

Og hjemme kommer katten og tar imot oss 🙂

#MrSniff

 

 

 

 

 

Sånn – det var utetiden i dag 🙂

 

Ha det godt og hold dere friske!!!

 

 

#utpåturaldrisur #utetid #fredag

14 kommentarer
    1. Uffameg, masse gode tanker. Håper skrotten finner tilbake til bedre tider. Takk for masse flotte bilder. Take care og slapp av 🙂 Klem

      1. Tusen takk! ja ikke sant… er ikke så mye jeg jobber og gledet meg til kollegaer og jobb…. men men sånn er det… klem tilbake til deg og satser på at du er mye bedre <3

    2. Usj, så ekkelt å gå og være kvalm!
      Leste også på dagens innlegg at du fortsatt føler deg uggen i dag…
      God bedring og god helg, snuppa🌿🤞🥰
      Trøsteklem fra meg💕

      1. Tusen takk kjekke du! Ja jeg jobber jo ikke mye da jeg er uføre en del – og dette er min arbeidshelg…. og gledet meg til å jobbe med gode kollegaer.. men jeg forstår jo at jeg ikke kan møte på jobb når jeg er slik, for det smitter… Kjedelig – men krysser fingre for at det går over med dette – for oppkast er det værste og deretter diarè like ille….. krysser fingre 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg