raus hobbyfotograf..

 

Jeg er raus med bildene mine, sier Bunny 😀
Og jeg tar det som et kompliment 🙂  Tusen takk!

Og det gjaldt DETTE innlegget fra i går med ku i solnedgang – 
og kanskje han tenker det om alle innlegg fra mine turer i naturen.. og slik ellers…  jeg elsker å dele mine bilder 😀
Og det er helt greit det – for jeg vet jeg deler mange bilder 😀

Ja, jeg er nok veldig raus for det meste,
når det gjelder bilder jeg deler,
fordi jeg liker de fleste bildene og klarer ikke velge bort så mange 😀
Også liker jeg jo å ta bilder da!
Fotografere alt mulig – og er jo en “hobbyfotograf”   🙂

Ren fotoglede og raushet!!!

JEPSIPEPSI!!!

TUREN I DAG GJEKK BAK GAMLEEIDET I “TRIMLØYPA”

En nydelig morgen med sol fra klar blå himmel – og sommervarme 🙂


Den vakre tre-raden på kanten av fjellet som har vært der siden jeg var liten….
Den markerer på en måte grensen mellom Ulsteinvik og Hareid


Myrull som danser i den svale vinden

 


Og hunden Leia som må stille opp på det meste av fotografering 😀

 

Alt som strekker seg mot sola

 

Sommerèng

Den fine stien vi går på…

 

Og naturens kunstverk slik ellers …

En vakker dag i dag og mine bilder er delt 🙂

Tusen takk for at du var innom – og tusen takk for kommentaren du har lagt igjen <3

 

   ***   STÅ DEG VEL   ***

#raus #fotoglede #hobbyfotograf #trimløypa

10 kommentarer

Siste innlegg