Reisebrev dag 6

 

God morgen

fra Alta,

igjen 😁

 

Og denne gangen er butikkene åpne,  (det var søndag sist vi var her ) og vi stikker innom Amfi i Alta.

Og som mange vet, holder det til en topp-blogger der.

Ingen ringere enn KOKKEJÆVEL.

Det er mye spennende å få kjøpt der, og særlig baguettene så veldig delikate ut 😊

Så ser vi plutselig ryggen på KOKKEJÆVEL og vi går inn i salatbaren.

Og en sånn høflig og imøtekommende kar da😊

Og han kjente meg igjen, sa han, fra bloggverden.

Ikke verst 😃

Og kjæresten min tok bilder av oss 😊

 

Vi rakk ikke innom nettbutikken for å se, men vi skal handle på nett –  kokkejævel.no 👍

Artig!

 

 

I dag er min førstefødte hele 30 år ❤💖

PATRICK 

Hipp hipp hurra hurra hurra !!!

 

 

Og hvor går reisen videre?!

Mot Tromsø 😁

 

Ferge fra Lyngseidet 15.10

 

 

Ferge Breivikeidet 16.30  😊

TROMSØ

17.30

Og sola skinner!

#Ishavskatedralen

 

 

Og ferden videre går mot Kvaløy og Sommarøy 😁

 

SOMMARØY

19.00

Og for et vakkert sted 🥰

 

Først pizza i omnia

Mmmm godt ja!

 

Så blir det en tur rundt å se på alt det vakre.

 

I morga er det en ny dag  og vi gleder oss til å våkne opp her på Sommarøy.

 

 

All ære til kjæreste og sjåfør, Charles 😊

Han får oss trygt fram fra plass til plass 🥰

 

#bobillivet #reisebrev #Norge #reisebrevdag6 #virulleravsted #påtur #norgesferie #alta #kokkejævel #hoftepluss #fyfader #ferge #sommarøy

16 kommentarer
    1. For en tur dere er på. Har lest igjennom turen din hit (vært lite tid til å være her inne noen dager). Koselig å møte mennesker, om det er gamle venner eller bloggkollegaer. Blir artig å se Sommerøya, Da jeg var lita var det mange kunder fra nord innom familiens bedrift. Blant anna fra Sommerøya, husker en av de hadde et navn som sto helt til navnet på øya :). God tur videre <3.

    2. Jeg kjente deg igjen med en gang! Artig 😀 Men du, når du merker innlegget med reklame, så ser det ut som om jeg har «kjøpt» meg positiv omtale, men shit la gå 😂
      God tur videre!

      1. Åååå beklager 😁🤪😅🤣 da skal jeg fjerne akkurat den reklamegreia med en gang – for der var jo ikke ment slik 😆
        Tusen takk!

    3. Så flott at du fikk til det bloggtreffet i Alta. 🤗 Dere rekker over utrolig mye på turen. 🤗 Lykke til videre. 🤗

    4. Wow! Det var herlig å treffe kokken:)
      Jeg tenkte på det når jeg ser Alta på stedet de skulle dra.
      Gratulerer med sønnen.
      Vakre bilder. Artig å følge med:)

    5. Hihi, så gøy å møte kokkejævel! Tøft! Tromsø – og Sommarøy – det renner noen få år gamle minner gjennom her….. Var der for drøyt 2,5 år siden……! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg