Rundevarden og forbi

TUR
PÅ
RUNDE

Opp trepet – når man har tatt av til venstre etter broen og kjørt et stykke på grusvei.

Et tre har falt over stien og hunden under og jeg måtte klatre over 😀

Jeg må bare utnytte dagen – for det er meldt litt dårligere vèr fremover………..
Formen er så som så – men med smertestillende fungerer det greit 😀

 

 

Utsikt til #Rundebrua vi mü kjøre over for ü komme til #Runde

Og den skya over – den lå liksom der og dekket til for sola………………

Fint – men vindfullt til tider 🙂

 

#kvalsvika ligger i sola 🙂

SĂĽ er vi oppe ved #Rundevarden

Flott utsikt fra RUndevarden mot hjembygda; Kvalsvik

 

SĂĽ har jeg denne ideen om ĂĽ ikke gĂĽ samme vei tilbake men en sti/ikke sti jeg har gĂĽtt noen ganger ville jeg gĂĽ i dag.

Så i bildet over og under kan du se / skimte sti ute i høyre side …. som jeg skal sikte meg inn på.
#hundenLeia ruller seg litt i snø

Så er vi nede og kommet litt inn på noen stier – mest saudetråkk……. og det er tungt å gå 😀

 

Man kommer helt ut på kanten av fjellet og kan se rett ned til #Goksøyr og #goksøyrcamping  🙂

 

Det er lenge siden jeg har gått her…………. og har vel mest gått her på sommerstid 🙂

 

Nedstigning og det er mange #havørn langs vannet og i lufta.

Vi har kommet ned, er på vei tilbake på sti – og ser tilbake på fjellet vi har gått på. Har gått hele den ryggen, ned fra fjellet og opp på ryggen nærmest i bildet og ned igjen 🙂

 

Når man er inne på den stien her, går man forbi #trollvogga  – og jeg fikk tatt et bilde 🙂

Men i dag blĂĽste det for mye til ĂĽ stĂĽ/sitte der.

 

 

 

#titusenskritt og mere til i fjellet for #hundogmenneske i dag 🙂

En slitsom tur men vi kom oss igjennom den 😀
MESTRINGSFØLELSE!

Jeg er ikke så veldig flink til å roe ned selv om jeg har vondter……….
Jeg må jo bare innrømme det 😀

Livet er herlig – og en fjelltur er berre lekker <3

Så glad jeg kan få lov til å gå turer i fjellet – og ha en så flott turvenn som hunden Leia.

 

 

 

#fjelltur #turerifjellet #fotografering #turglede #mestringsfølelse #hobbyfotograf #natur #menneskeoghundinaturen #selfie #turvenn #foto #naturbilder #minebilder #lørdag #rundevaardenogforbi

6 kommentarer
    1. Du verden som du står på 🙂 Trosser både det ene og det andre 🙂 Imponert,, og så vakkert, helt utrolig 🙂 Håper væromslaget ikke blir altfor ille. 🙂 Er ganske bra her akkurat nå.. men skifter fort 🙂 Gode tanker for resten av helga 🙂 Klem

      1. hehehe tusen takk! Klarer ikke la vĂŚr nĂĽr veret er som det er og man ser dagene fremover………… da mĂĽ man benytte anledningen 😀 God søndag! klem

    2. En helt super tur – og ja, vi lengter tilbake til Runde! Takk for titten – det var ikke vondt ĂĽ stĂĽ med bobilen pĂĽ Goksøyr camping! klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg