sitron gjør susen

GOD MORGEN NORGE!

Ja, for det er det jeg ser på nå, istedet for å slå på radioen.
Litt forandring må til i hverdagen.


Og et glass med en halv presset sitron i vann er god start på dagen.
Sitron er med på å rense systemet.
Proppfull av C-vitaminer og sterke antioksidanter.
Jeg har lest at sitron (den gule frukten) kan være effektiv i behandling av revmatisme, leddgikt, høyt blodkolesterol, fordøyelsesbesvær, forkjølelse og influensa 🙂

Så, sitron er tingen!!!!

Sitron, c-vitamin i tablettform, omega-3 og paracet og vimovo……….
Min morgendose hver dag.
Vimovo kan jeg ikke være foruten pga betennelser i kroppen året rundt.
Sånn er det med den saken……….

Det er mye som herjer i kroppen min for tiden, og trening på aktivsenteret fungerer ikke………
Økt betennelse og stive muskler og ledd er ikke unormalt gjennom vinteren.

Men turene blir det noe av HVER dag uansett 🙂

Og nå er det godmorgen norge på tv og frukost med havregryn og den gode koppen med kaffe 🙂


ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN MANDAG!

 

 

 

#fibromyalgi #revmatisme #mandagmorgen #sitronvann #sitron #cvitaminer #pressetsitron #fibro

10 kommentarer
    1. God morgen 🙂

      Jeg hadde en lang periode med sitron for å hjelpe til med fordøyelsen. Men det virket ikke. Merket ikke noen forandring. Godt og friskt var det likeve. Så av og til tar jeg det som en start på dagen, fordi jeg liker smaken. Men oftest blir det et glass vann.

      God morgen Norge ser jeg også av og til. Men ikke i dag. I dag trengte jeg ro 🙂

      Det høres ut som at du har fine rutiner om morgenen. Medisiner og greier er min frokost også 😉

      Ønsker deg en flott dag, og håper at glatta ikke ødelegger noe for deg 🙂

      1. Jeg merker forskjell når jeg drikker sitron. Springer mere på toalettet en periode 😀 Ja av og til må man bare ha ro. Den kjenner jeg også på av og til 🙂 klem

    2. Jeg har alltid på godmorgennorge på tv om morgenen..syns det er koselig og sitte å “morra” meg til det…..Håper du har hatt en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg