som dagen går

En trimrunde med gåing og jogging… med forsiktighet… er ikke helt i vater for tiden…
hmmmm  det er litt slitsomt egentlig… men men…
Ut på tur!

🚶‍♀️‍➡️🤸‍♀️


Jeg er der, men vanskelig å se?  😀

 


En god tur har det blitt – og det kjennes ok ut å ha trent litt

❤️🌼❤️

Så er det straka vegen til begravelse
Det er så rart hvordan livet er nå… vi er liksom neste generasjon plutselig
Har du som er på min alder tenkt på det i det siste?
Jeg har jo mamma ennå, men de rundt på hennes alder, som er de eldste, forsvinner en etter en
Det er trist og vemodig

🌼❤️🌼

Det er rullede tepper og rusk og rask over alt
Å pusse opp bad er ikke bare bare….
Men vi er godt i gang – og det gledes til det er ferdig!


Også denne lille her som dukker opp hvert år, ut av ingenting liksom
I sprekker ved inngangsdøra
Så vakker!

Den lyser plutselig opp i hverdagen, og sier:
“titt tei, her er jeg, med lys og glede”

 

Stå deg vel

 

8 kommentarer
    1. Fiiine stemorsblomster…. og fiiine du – i vannpytten og ellers! Ja, det er rart at vi snart er “de eldste”…… jeg har jo pappan min – lenge til, håper jeg! Klemmer <3

    2. godt å få beveget seg tross en dag som ikke er i vater :=) å ja har tenkt mye på att vi er neste generasjon ,skal jo i begravelse igjen i morgen ,60 år og det er ikke en alder å ta farvel på ,men det har vært mange av dem også synes eg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg