som ukene gĂ„r… vente…

 

 

6 uker har gÄtt


 

 

 

Inn til ny vurdering  – og injeksjonen har, i min tilbakemelding,
vĂŠrt fantastisk denne perioden đŸ€©đŸ™

 

Problemet er at jeg har fĂ„tt det i venstre side korsrygg ogsĂ„ nĂ„ đŸ€Ș

SĂ„ hva sier ortopeden til min situasjon?

Man fþler seg litt liten av og til
.

angst/redsle/sprþyteskrekk/situasjon/helse – vurdere operasjon.. og veien videre..

FĂžlelsen av Ă„ miste grepet
 er det min tur snart? Stresset bobler sĂ„ kvalmen bruser rundt..🙈

Puste med magen
.đŸ§˜â€â™€ïž

SĂ„ er det min tur


Vurdere situasjonen
 sĂ„ injeksjon hjelper.. – flott!
Kanskje injeksjon begge sider?
Ferieavvikling gir ventetid  og injeksjon i lĂžpet av veka dĂ„, for ikke mulig her og nĂ„ đŸ˜¶

Vente pĂ„ telefon eller melding om time âłïž

Tikk takk tikk takk ⏰

 

Ringer de nÄ?

Grue seg
 tankene som flyr i sikk sakk

Magen som lager krĂžll
Psykologisk thriller

Alt strammer seg i skulder og nakke

Klarer jeg dette?
Kanskje to injeksjoner
 eller en
 vet ikke hva han har bestemt.. husker ikke..

SĂ„ ringer de – time torsdag- fastende

Kaffe mÄ vÊre lov!
Klokka er ikke mye og her grues det
Om Ă„ gjĂžre psyke seg selv opp og ut dĂžra liksom

Det er uansett sol og BLÅ himmel ute for þyeblikket 😀

Here we go!

OppmĂžte skiftestove..

Puste med magen..

💛🧡💚

SĂ„ er det over
 skjelvende som et aspelauv, men krysser fingre for 6 nye uker med god effekt 😃

 

#injeksjon #rygg

8 kommentarer
    1. Masse lykke til med gode tanker. Spennende ventetider, sĂ„ hĂ„per de springer ut i innfridde forventninger. đŸ€— Vi har noen sĂ„nne stunder fremfor oss i august. đŸ€— Klem

      1. Tusen takk đŸ€©đŸ˜đŸ„°đŸƒâ€â™€ïžđŸƒâ€â™€ïž og jeg lĂžper og har ikke tid Ă„ vente pĂ„ effekten đŸ€Ș Det er bra gale…🙊🙉🙈 mĂ„ nok roe ned litt 😆 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg