sulla meg litt… natheless

Den har hengt ved gjennom livet mitt
En sang fra et barneTV

Vil du ha snår på blusen din…

Men det var ikke slik det var
Det var

“skal du få snor til trøya di”

Fra barneTV
STIAN MED SEKKEN

Husker du den`?

Den har gitt inntrykk i min verden  – og jeg har leita og leita etter noe som hadde med den teksten JEG hadde lagret, men fant ikke noe.
Så delte jeg det her på bloggen
Og hvem andre enn bloggeren Natheless, kunne hjelpe meg
LYKKE

Og her er den i sin helhet, fra Natheless:

 

Å ja, den husker jeg godt.
“Å en to tre, så reiser du og jeg og alle barn av sted!!!!” Men den med snår aner jeg ikke??? Men du mener ikke sangen “Sulla meg litt da”????

 

Sulla meg litt, du mamma mi,
skal du få snor til trøya di.
Vil du ha gule?
Vil du ha blå?
Vil du ha blanke, skal du det få
på trøya di, du mamma mi.

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg