tadaaa….pakke i posten..

 

Når man er på jobb, og får melding om at posten har levert pakke på døra,
og når man kommer hjem, så er det TO pakker foran døra!

 

Yohoooo!
Nytt strikkeprosjekt – OG pakke fra margrethe i bloggen utifriluft 😀

 

Overraskelse!

 

For jeg hadde for en stund glemt at hun skulle sende meg pakke pga at jeg vant fotokonkurransen hun hadde for litt siden – som du kan gå inn og se på

 

HER

der alle de flotte bidragene er

 

og

 

HER

er vinnerbildet mitt 🙂

 

 

 

Ååååå så spennende!!!

 

 

Tadaaaaa!!!!

 

 

TUSEN HJERTELIG TAKK, MARGRETHE!
En kopp!
Og nå har jeg faktisk TO kopper fra UTIFRILUFT  😀
For jeg vant konkurransen i fjor også 😀

 

HELDIGE MEG RETT OG SLETT!!

 

Se da!
Så stilig!

 

Tusen takk ennå en gang 😀
Og tusen takk til alle som stemte fram mitt bilde som vinnerbilde!!

 

 

Kanskje de blir med på en fjelltur en gang disse to koppene?? 😀
Ikke godt å vite 🙂

 

 

 

#fotokonkurranse #pakkeiposten #overraskelse #pakke #koppmedmotiv  #koppmedbildemtiv #blogg

9 kommentarer
    1. Så heldig – så flott! Koppene med disse flotte bildene dine var nydelig! Og garn har du fått på døra…Ble nok en fin dag! Klem.

    2. Å takk for så snille ord! Så bra at du blei orntli glad, selvom du nå har to…. jeg tror at jeg også vil være med på en fjelltur med de koppene der….! Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg