tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

I alle dager tenker jeg… hva var det med dagen i går…. ja altså datoen…
11 september – åh herregud det var det ja…
Husker du?
Det er altså over 20 år siden… og det er en stund siden det..
Men datoen sitter der… og selv om jeg på en måte lot dagen gli forbi i andre gjøremål, så var det noe med datoen som satt i meg – som jeg kjente noe på…

Så var det DEN datoen –
og jeg tenkte ikke over det før i dag… måtte sjekke.. og det stemte… terrorangrepet 2001
Er det slik at vi glemmer litt?
Dette må ikke glemmes – men det har på en måte “lagt seg litt” …
Jeg skvatt litt da jeg kom på at datoen var i går… at vi hadde hatt en slik gledens dag med familie – og jeg ikke tenkte over datoen før i dag… selv om jeg i går hadde en anelse om noe..
Kjenner du på slike ting – om hendelser som “har lagt seg litt”…

 

 

DAGENS BLOGGERE:

Plass nr. 40 = FANTASTISKTURGLEDE
Plass nr. 62 = HEIDISVERDEN
Plass nr. 88 = LASSEL

 

 

Tilbakeblikk på denne datoen årene før:

12. september 2015  – jeg har jobbet med et bilde

12. september 2015 – sommerhøst

12. september 2016 – magisk utfordring

12. september. 2017 – ren poesi

12. september 2018 – regn og mange bilder

12. september 2018 – katten

12. september 2019 – klaustrofobi

12. september 2019 – nervesmerter

12. september 2020 – opplett mellom bygene

12. september 2020 – moria – korona og hvalbiff

12. september 2021 – weekend osv…

12. september 2021 – i mange former

 

 

NY UKE
OG NYE MULIGHETER

 

 

carpe diem

 


#tankespinninnidagen

10 kommentarer
    1. Åja, det hender ganske ofte at det dukker opp “arkiverte” ting som setter meg i en eller annen stemning. Både positive og negative hendelser. 11.september er en slik dato. Jeg husker hva jeg gjorde og jeg har til og med minner om noe jeg sa denne dagen for 21 år siden.

    2. Jeg kom på det sent i går hvilken dato det var. Det har vel ikke gått i glemmeboken, men for meg har på en måte 22. juli tatt litt over, om man kan si det slik. Grusomme hendelser begge deler uansett. Og bildene av de flyene som kjører rett i tårnene, vil for alltid sitte spikret.

    3. Ja, det kan nok være litt sånn, men noen datoer glemmer man ikke uansett.
      Men når man holder på med ting, og er sammen med andre, så tenker en ikke på det. Men så fort det nevnes, så vet jeg akkurat hvor jeg var når det skjedde. 😳
      Takk for linking igjen 🥰

    4. Sånn er det – tiden går og så forsvinner selv slike katastrofer litt bort….! Men uansett – det glemmes aldri – og det skal det heller ikke! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg