klaustrofobi

 

TORSDAG

 

Oppe tidlig og ut og farte………..

dagen starter i regn og blåst……

mot Hareid for å ta hurtigbåt over til Ålesund.


Og for å si det slik……
Ikke bryr jeg meg om at det regner…..
og ikke brydde jeg meg om skiltingen / omkjøringen som møtte meg like før Hareid…….. for det så jo så greit ut å ignorere den……  og det burde jeg jo ikke gjøre – ignorere skilting –  for den gjelder ALLE som kjører det strekket…..heheeh

så,

jeg og en annen bil måtte bare snu

og kjøre tilbake og følge skiltingen  heheheh

men rakk hurtigbåten da 😀

Og som alltid er jeg ute i GOD TID!

 

Og rekker en tur opp trappene til Fjellstua før jeg går mot ALERIS-klinikken.

Da slipper jeg grue meg slik, for jeg liker ikke å ta MR.

 

 

 

 

 

Nesten oppe!!!!

 

Så går det nedover igjen……………..

 

Og tankene om MR kommer sigende………….
Jeg får klaustrofobi når jeg ligger lenge nok i maskinen………..

 

 

Tenk å være her på feil tid når denne faller ned da……….. greina……………

Så er jeg nede og rusler til MR-klinikken, Aleris.

Det gjekk helt greit, selv om jeg lå der stiv som en pinne, og var bort i bitte litt hyperventilering……

Mi gode barndoms-venninne kom til klinikken og møtte meg der, og vi ruslet for å ta oss noe å spise og få skravlet litt. Vi har ikke sett hverandre på snart 1 år selv om vi bor så nærme.
Og vi skulle jo egentlig møtes for litt siden – men da tok jeg turen mot Oslo isteden.

 

 

KOSER OSS!!!

 

 

 

 

 

 

Vi rusler en tur til havna – men det blåser slik at vi snur og jeg går mot hurtigbåten som ikke er så lenge til går 🙂

En herlig dag!

 

 

#ålesund #selfie #venninner #fjellstua #utsikt #trappeneopptilfjellstua #torsdag #barndomsvenninner #svele #fotoglede

6 kommentarer
    1. du lager koslige dager med gode bevegelser selv når du skal ta MR ,fine bilder,godt å kose seg også .
      Vi er forskjellige når det gjelder MR ,når jeg får musikk på øyene og ligger der sovner jeg alltid hi hi ,mandag skal jeg til Ålesund sykehus og snakke med en fot og beinspesialist,er litt spendt på hva han sier til ankelen min

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg