tilbake til fortiden

Det blir slik, tilbake til fortiden, når disse klærne dukker opp 🙂

Mine klær 🩷
Dress og jakke, pluss vognteppe
Fra jeg var liten

Vognteppet laget mamma, og  hadde rosa underlag/stoff til meg – også sydde mamma det om til blått underlag – og begge guttene mine har hatt det over dyna i vogna 🙂

Den blå dressen har begge brukt – men den blå jakka str. 2 år har bare jeg brukt

Tenk så små vi har vært

 

Nå pakkes det bort, sammen med barneklær jeg har tatt vare på, som er guttene sine.
Viktig å ta vare på noen ting, om ikke alt

Jeg sorterte for lenge siden, disse klærne jeg har nå, og det er rart å se de små sparkebuksene og de første tingene de  hadde på seg hjem fra sykehuset osv…

🩵🩷🩵

MINNER

🩷🩵🩷

10 kommentarer
    1. Jeg tok vare på noen av klærne til guttene våre også. Behandlet dem som en skatt og gledet meg til å vise dem til min svigerdatter et par uker før hun skulle føde. Men hun syntes ikke de var så fine…
      Bare å innse det! 😃

      1. Hehe eller jaja… huff da… ja tidene forandres og vi med den. Uansett gode skatter å ta vare på og minne oss på det som en gang var 😊❤️

    2. Såååå koselig 😀 Rart hvor fort tiden går. Har også noen klær fra ungene var små og en jakke jeg brukte som bitteliten, det er gull med slike fine minner <3

    3. Å så koselig! Det er gode minner, det <3 lykke….! Vognteppet er fint – jeg ser at jeg faktisk hadde samme mønster på vognteppet til dokkevogna mi da jeg var liten! Lurer på hvem som hadde laga det….?… får spørre pappa mi! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg