trump og sĂ„nt………….

GOD MORGEN NORGE

Og lÞrdagsnyhetene fyker over skjermen og jeg kjenner jeg blir dÄrlig i magen nÄr TRUMP kommer pÄ skjermen. Som en liten unge lirer han av seg de barnsligste setninger


.. og jeg fÄr rett og slett vondt inn i meg og kjenner at dette er jo helt idiotisk.
At denne mannen fÄr stÄ der Ä lire av seg de styggeste og frekkeste ord og setninger.
HĂ„ne andre
.
Som en liten bortskjemt unge.
Og HAN leder et helt land – en hel nasjon?!
SKREMMENDE!
Sorry altsĂ„ – og det er IKKE morsomt synes jeg.
Bare trist og vondt og tragisk.
Jepp!
Der fikk TRUMP komme i bloggen min ogsÄ    ..jaja

 ikke noe positivt der iallefall!


Ja


nyhetene surrer og gĂ„r – her er det meldt strĂ„lende ver i dag med en del vind

..

Jeg har lest en del blogger 🙂

Lest meg litt opp – det er koselig en lĂžrdags morgen Ă„ bare kose seg med blogginnlegg.

Noen kommenterer jeg og andre bare leser jeg – for det har nok blitt litt slik – at kommentarer blir mindre og mindre av. Men for Ă„ vĂŠre helt ĂŠrlig – jeg synes det er koselig Ă„ fĂ„ kommentarer pĂ„ MIN blogg – og da prĂžver jeg Ă„ kommentere pĂ„ andre sine blogger ogsĂ„.

Jeg skal snart ut pĂ„ tur – morgentur – med hunden Leia 🙂

Fortsatt lettere forkjĂžlet – men det er bare Ă„ kle seg – og satse pĂ„ at det ikke blir verre 😀

 

Ønsker dere alle en god lþrdag – og tusen takk for at du er innom bloggen min <3

#godmorgennorge #tvnyheter #blogglesing #lĂžrdag #littavhvert

4 kommentarer
    1. ja den Amerikanske presidenten likte jeg bedre da han hadde tv program hvor han gav mennesker en mulighet til Ä komme i arbeid,som president passer han ikke ,sÄnn er det med den saken .
      SÄ sant jeg finner alle innlegg pÄ dem jeg fÞlger prÞver jeg Ä komentere alle,men det hender nok att en og annen innlegg gjemmer seg vekk,blir litt sÄnn om en ikke legger det inn pÄ facebook siden,det er lettest Ä finne alle innlegga der synes eg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg