turstien på Heid

 

Trening på Aktivsenteret måtte skrinlegges denne morgenen, og en tur til mamma som hadde fått bihulebetennelse, måtte det bli istedet for
Og jeg tok likesågodt med tursko, regnbukse og regnjakke
En tur på Heid måtte det bli etter apotek og slikt


Sola varmer!


Utsikt ned til Nørvågen, og ut mot Fosnavåg sentrum og forbi – Nerlandsøy og ytst ute ligger Kvalsvikøy


Det så ut til å komme en byge min vei, men den forsvant…

 


Innom gapahuken på Heid tursti

 


panoramabilde

 


Det er aldri feil med gode ord på veien

 

“Borga”  Barneskulen i Herøy kommune – den gamle skulen…
For mange herrens år siden gikk jeg på bading der – og var på korøving der 🙂
Gode minner!

 


Det er i motbakker det går oppover!
Fikk opp pulsen også 🙂
Herlig!

 

En vakker tur fikk jeg – og ingen regndråper traff meg på turen
Jeg var heldig å komme mellom noen byger


En god klem til treet og tilbake til meg

 

Stå deg vel inn i resten av fredagen og forbi

 

God palmehelg!

4 kommentarer
    1. Herlige vårbilder – og så stilig bilde av at været lå borti kanten…. 🙂 så du at det så ut som Pinni lå på bunnen av vannet??? Uff…… <3 håper det ikke var han altså! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg