ut på tur..

TURSTI VED GAMLEEIDET

 

Rett bak huset til C går det flotte turstier oppover og nedover i alle retninger 🙂
Mange muligheter til kortere og lengre turer.

Ut å lufte hund må jeg uansett – og tanken var å nyte en appelsin  et sted, for sola glimtet til av og til.
Men noe nytelse blei det ikke, for det blei vind og snø på turen.

Appelsinen lå trygt og godt i sekken til vi kom hjem.
Halsdropsa hadde jeg også glemt hjemme.

Kroppen kranglet også litt mer i dag – så det var greit med den turen det blei.
Ikke som planlagt, men tur.
Og sola som glimtet til, forsvant i et grått dekke og snøen tok litt plass


Kaldt ja…
For et par dager siden var det “nesten sommer”…

Nei, det blei å snu – komme inn i varmen og koke vann til en kopp ingefær-te med honning 🙂


Lag deg en fin fin dag videre

#tirsdag #vindogsnø

19 kommentarer
    1. Flotte bilder selv om det var litt kaldt og hustrig. Min kropp blir mer kranglete av værskifte når det blir kaldere eller mer fuktig i lufta, så de siste dagene har ikke vært gode. Håper du får sol og varme igjen snart og at kroppen bedrer seg.🤗

    2. Det så skikkelig kaldt ut, ja! Håper det snaaaart kommer mer varme både hos deg og meg! C bor jammen flott han også – deilig å være rett i turterreng 🙂

    3. hm utrolig kjekt medslike turer rett utenfor huset ,men snø usj ,legen min sa på mandag att det var meldt snø ,så plantene jeg hadde satt på utsiden av drivhuset satte jeg inn igjen ,min mann kjente det på gikta og tror vi får snø og ei granne sa også att vi får snø ,ennå har jeg ikke sett snøen ,i dag er himmelen blå men det er kaldt så plantene får stå inne med åpen dør :=) får håpe kulden ikke vedvarer for jeg frister å lete frem ullstilongsen igjen sånn det er i dag ,men duu fikk en tur og det ser så vakkert ut der ,ha en fin dag da

      1. Ja håper plantene våre overlever dette virvaret av ustabilt ver som er nå 🙂 Den kulden kunne de ha spart oss for 😀 Men håpet er bedre dager! Jeg nekter å ta frem stillongsen selv om den ligger ganske så tilgjengelig 😀 hehehe men vi må kle oss godt ja 🙂 klem og gode ønsker for dagen din. Jeg har fått besøk av yngste sønn og kjæreste i går kveld, fra Oslo 🙂 koselig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg