velkommen oktober

Så var oktober her, med mye som skjer…
Spenning og forventninger…
Men først og fremst er det dagen i dag,
1. oktober!


Søndagsturen ledet til Kvalsvika og Ytstevika
Brenne bål, lytte til havet og stillheten, og bade
Alt var mulig i dag  – og badet var herlig!
Sjøsprøyt!


Her nede er målet!

 


Leirplassen er sikret og badedrakten er funnet frem 😀
Her er jo noen steiner og kulper å sitte i 😀

 


Jeg satt ikke i denne kulpen altså…
Jeg vil ut til der bølgene kommer inn

 

Jepsipepsi!
Komme seg på land og få i gang bålet!
Kakao på kanna og eple i sekken
Kan det bli bedre?
En slik vakker dag som 1. oktober har startet som – helt toppers!


This is it!

 


Ro i sjela…

 

Pakke sammen, tømme sjøvann over bålet, og starte på returen
Gå langs steinene tilbake
Det er fint – og tanken var å gå gjennom en grotte der, men det var ikke fjøre sjø, så det var bare å glemme


Kan du se hjertet som kommer frem der bølga bryter?

 


Nærmer meg parkeringsplassen, og er helt gåen i beina…
Det er god trim å gå fra stein til stein… og jeg har vel aldri blitt så sliten av denne turen før, som jeg er i dag… men slik er det….
Trimmen er i boks uansett – så får jeg pause meg når jeg kommer hjem

 


Det er noe med det altså… steiner og formasjoner – blir til figurer…

Opp bakken, så er jeg der, på parkeringen.
I dag var det tungt…
Beina var gele og balansen var ikke som den bruker være…
Men jeg er fornøyd
Superfornøyd

Bål, bad, kakao, eple, natur, stillhet, mestring, og bare være til der og da og her og nå

Stå deg vel inn i resten av denne søndagen

Oktober er her – vi tar til oss av de vakre høstfargene som eksploderer , og vi tenner lys når det mørkner.

Kanskje tenner vi lys for noen vi er glad i – som vi savner – som ikke er her lenger – eller bare for kosens skyld

5 kommentarer
    1. Veldig spennende landskap på turen din i dag! Håper du hadde badesko? Sikkert godt med ullgenser på etterpå. Lys og varme blir godt til deg i kveld. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg