Mot straumen.

 

 

MOT STRAUMEN

 

Å gå mot straumen, kan være tungt.
Tenk om ein var sĂĄ heldig ĂĄ flyte med straumen heile livet?
Eller er ein heldig dĂĄ?
Eller er ein heldig om ein mĂĄ gĂĄ litt mot straumen?

 

Om ein flyt med straumen kan det kanskje gĂĄ litt fort framover,
og ein mister verdifull kunnskap?
Om ein mĂĄ gĂĄ mot straumen, mĂĄ ein kave litt meir kanskje?
Og da oppdage verdier undervegs?

 

Ingen har vondt av litt motstraum?
Eller?
Om ein mĂĄ kjempe litt meir enn andre, er det ikkje negativt det.
Men det er klart det er av betydning kva slags motstraum det er snakk om.

 

Ein får måle sine krefter “mot” straumen.
Det er beundringsverdig når motstraums gir god følelse, 
positive resultat og ikkje minst, glede.
Ă… gĂĄ mot straumen er ikkje alltid sĂĄ dumt, men ikkje alle kan velge.

 

mette josteinsdatter kvalsvik
februar 2014

 

 

 


 

 

 

 

 

#motstraumen #minedikt #blogg

10 kommentarer
    1. Litt av hvert tror jeg er bra. Litt mot strømmen og litt med strømmen. Man lærer av motgang, men an kan ikke bare ha det heller.
      Koselig å lese dikt, så jeg henger meg på hos deg jeg 🙂

    2. Tror det er viktig med litt mot-strøm jeg…Hadde sikkert blitt litt kjedelig og man ikke møtte motstrøm eller motbakker ogsĂĄ. Man lærer jo noe hver gang, og litt lærdom gjør en sterkere og dermed gladere ogsĂĄ tror jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg