Skårasalen.

 

SKÅRASALEN

 

 

God morgen. I går var det strålende sommer, og jeg og min eldste sønn hadde bestemt oss

for å dra på fjelltur. Vi villle høyt opp, og bestemt oss for flotte Skårasalen, 1542 moh.

Vi kjørte mot Ørsta, Sæbø og tok av mot Kvistaddalen, gjennom bomveg og opp grusvei til parkering.

For en strålande dag!

Det var berre nydelig å vandre  fjellet, men varmt ja, og vi hadde med godt med drikke, selv om vi 

henta vann fra elva der. Det var en god del snø i fjellet fortsatt, men flott å gå. Heile ura var snødekket og 

partivis mot slutten. Så opp gjekk det sakte men sikkert, og ned igjen rant vi på rumpa i snøen og var nede på

en blunk. 

 

En frosk fant ro på fjellskoen til Patrick.

Og oppover det går 🙂 For en utsikt!


 

Og der oppe ligger Skårasalen så vakkert <3

Har kjole i sekken og den må på av og til 🙂

Utsikt over alt det vakre og Hjørundfjorden.


 

Så rusler vi nedover – aker oss på rumpa i bakkene nedenfor her. Herlig!

 

 

 

 

#fjelltur #topptur #skårasalen #morogsønn #snø #sommer #fantastisk #utpåturaldrisur #kjoleifjellet #fotografering #natur #utsikt #fjellsko

 

 

5 kommentarer
    1. det var litt av en tur,ja så høgt opp har nok ikke jeg gått noen gang 🙂 men du verden for noen fantastiske opplevelser og bilder en får bare en kommer så høgt opp 🙂 helt fantastisk

    2. For en flott tur med variert underlag. Med en gang jeg så kjolen, tenkte jeg “hun går vel ikke på fjellet i kjole” (og sønnen med fjellsko), men så så jeg at du hadde den med. Blir dine bilder av sånt 🙂 vanvittig flott utsikt og kanonfin blåfarge på himmelen. Det der må ha vært en super tur 🙂

    3. margarites: 🙂 takk! jeg går nok ikke fjellsko ja 🙂 kjole har jeg tidvis i sekken. Er med i en gruppe som heter Tindekvindene og der tar vi på kjole på toppen ved felles fjellturer 🙂 Det var en super tur i fantastisk strålende ver 🙂 sol og blå himmel.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg