The winner…..

Hei og god kveld 🙂

Ja, jeg har vunnet!  Jeg har vunnet i en konkurranse som missmommy.blogg.no arrangerte – og premien er boken “Etter deg” av Jojo Moyes.

Jippi!!!  Lykkelige heldige meg 🙂

 

Om du vil innom og se hvem som har arrangert denne konkurransen, og lese litt på bloggen der, så kan du gå inn på linken under 🙂

http://missmommy.blogg.no/konkurranse.html

 

Ellers har jeg hatt en flott søndag. 

Har (ingen bombe det) gått i fjellet i det flotte veret.


Og her ser en rett på #Runde. Et flott fjell å nyte naturen i. Fuglelivet der er spennende når det er sesong 🙂 


Ellers har jeg gått rundt og ropt på Mr Sniff i hele dag. 🙁  
 

Så kom han etter at jeg kom fra fjellet. Jeg visste at noe var galt, for han hverken mjauet eller rullet seg rundt på veien for å ta imot meg. Ikke et pip fra munnen. Han går inn og legger seg på gulvet i gangen, der det er varmekabler. Der har han ligget siden. Det er noe med magen…………….. lille vennen min………..jeg er så redd noen har vært stygg med den……. men det er nok en kattekamp eller noe. Han er ikke som han skal være iallefall. Jeg håper det er bedre i morgen 🙁

 

Jeg har vært i kirken i kveld og hørt på Bergsøy blandakor – konsert. En flott kveld.
 

Nå skal jeg se Downtown Abby og Poldark. To herlige serier jeg er veldig glad i å følge med på når jeg har anledning.

 

Ønsker dere en fortsatt flott søndag!!!

 

 

 

#thewinner #konkurranse #bok #etterdeg #premie #missmommy #fjelltur #søndag #katt

26 kommentarer

Siste innlegg