Spennende post…..

Fortsatt heldig <3

Joda, så morsomt å få noe spennende i posten 🙂

Åh! Det er brev fra Frodith!


Spennende!!!!!!

Hmmmm  hva er nå dette da???!!

Så morsomt!
Nesten som et puslespill 😀


Og se på denne koselige Froggeposen til litt av hvert <3

Tusen takk kjekke Frodith!


Ut og rusle en tur. 
Mye fugl i rognebærtrær og oppe i lyktestolper 🙂 
Er det Trost eller Stær?
😀

Hjemme etter turen kommer Mr Sniff løpende 🙂
Frisk og rask igjen etter antibiotikakuren <3

Jeg tenkte jeg skulle bake!
Det er slikt jeg gjør når jeg føler jeg har energi og krefter til det.
Krefter i skuldre. 
Men jeg forandret til HORN istedet for rundstykker, for da kan jeg kjevle ut.
Men jeg bruker oppskriften under – dobler den.

Tilsetter halv teskje salt.

Og melet jeg bruker er FIBRA!

Hadde igjen litt sammalt hvete og tømte det i.

Hever deigen i halv time.

Baker ut og pensler med vann!
Etterhever halv time før setter i ovnen i 30 minutter.

Så var de ferdige – og gode 🙂

Godt å få i frysa – noe av baksten 🙂

Mmmmmm!!!

 

Fortsatt god fredags kveld til dere der ute 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg