Hva skjera……………..?

God morgen til dere alle der ute <3
HĂ„per dere alle har det bra og at morgenen har gjort dere glade og spreke 🙂

 

Jeg lurer litt pÄ hva som skjer for tiden
.
Hva skjerĂ  bagehra ??

Jeg er helt ute Ă„ kjĂžre
.. mener jeg selv.

F.eks sÄ har jeg irritert meg lenge over at jeg har fÄt hull i et par 
pologensere, i vask, pga BH-stropper som hekter seg fast.
Ja, jeg har vaskepose jeg kan legge BH-er og andre ting som skal vaskes med
forsiktighet,i.
Trodde jeg.
For jeg HAR vaskepose, men finner den sĂžren ikke igjen.
SÄ da vasker jeg uten, og fÄr av og til hull i klÊr som jeg liker veldig godt.

SØREN!
Jeg har snudd opp ned i hele huset for Ă„ finne den vaskeposen, for jeg vet at jeg HAR den en plass.
Finner den ikke :-/

Ja, sĂ„ da var jeg og kjĂžpte NY vaskepose da – for det er jo ikke DEN utgiften liksom.
SĂ„ var jeg fornĂžyd.
Kan trygt vaske BH-er om jeg husker ha de i vaskeposen – men den ligger iallefall klar.

EH!!!!!
Hver gan jeg gÄr i kjelleren for Ä sette pÄ en maskin med klÊr, hente klÊr og div., sÄ gÄr 
jeg ALLTID forbi en klehenger pÄ veggen. 
Den henger i rett hÞyde og jeg kan ikke unngÄ Ä se den nÄr jeg Äpner dÞren til vasskerommet.

Og hva tror du hang og dinglet der da???!!!
Er det virkelig mulig Ă„ IKKE se den posen ??!


Her har den hengt hele tiden
.. Jeg fatter det bare ikke, men jeg har virkelig ikke sett den.
Ja, men da har jeg to poser, og da er problemet lþst 🙂

 

SÄ har jeg TO dager pÄ rad prÞvd Ä koke byggryn.
Jeg har hatt de i vann over natten og gledet meg til forskjellige smaker sammen med byggyn.

Saken er den at jeg har satt de til koking



..
Tenkt med meg selv at ja
 om en halv time sÄ er de ferdige


.
Og 

 etter en time eller to sÄ har jeg kommet pÄ at HJELP!!! BYGGRYNA KOKER!!

Det var ikke sÄ mye igjen av de byggryna :-/

SÄ nÄ lurer jeg virkelig pÄ om jeg skal HA byggryn igjen.
Men, det er jo sĂ„ godt at jeg mĂ„ prĂžve igjen 🙂

Jeg har for mye i hodet for tiden!
Jeg gjÞr en ting og glemmer det og starter pÄ noe annet og begynner pÄ det tredje og glemmer
hva jeg egentlig begynte med




Hva skjerĂ  baghera??!!

Jeg har rett og slett hatt fr mye fritid.
Har tatt ut siste rest av ferie og hadde mange timer i timebank som jeg ikke kan ta ut i betaling pga NAV.
SÄ da har jeg hatt alt for mye fritid til ÄgÄ rundt Ä tulle og stulle og vimse.

Gleder meg til jeg skal pÄ jobb igjen!!!

Jeg synes bare at det vaskenettet/vaskepoen tok kaka.
I dag da jeg var i kjelleren og satte pÄ en vaskemaskin, sÄ jeg den henge der rett foranmeg.
Den sa bare “HER ER JEG JO” og har hengt her hele tiden 🙂

Jepsipepsi!


Jeg og MR Sniff þnsker dere en flott dag 😀

 

21 kommentarer
    1. Ha-ha….jeg har ogsĂ„ mye fritid ….og lite penger for tida. Kjenner meg igjen i dette, gitt! “Lediggang er roten til alt ondt”, sies det! 🙂

    2. Mariann SĂŠther Tokle: Jeg bruker byggryn Ă„ blande i litt youghurt. Eller har litt hjemmelaget/kjĂžpt sylte av et slag i – eller blander bĂŠr i – som blĂ„bĂŠr, jordbĂŠr eller slikt….. og spiser det som et mellommĂ„ltid eller dessert eller til hva du vil 🙂 Jeg er blitt litt hektet pĂ„ det 🙂

    3. Uff sĂ„nn har jeg det mange ganger ogsĂ„:) roter og knoter veldig og legger ting pĂ„ merkelige plasser og glemmer helt hvor jeg gjĂžr av ting:) ekstra frustrerende nĂ„ nĂ„r det er vanskelig Ă„ lete pga gipsen .. Hihi! Godt Ă„ komme tilbake pĂ„ jobb:) det blir som om hodet tar en skikkelig timeout nĂ„r vi ikke MÅ tenke liksom:) ha en super dag videre skjĂžnneste du:)

    4. jamen da har du som du sier 2 vaskeposer og det er jo veldig ok :)) nĂ„r jeg gĂ„r for mye og vimser sĂ„ inviterer jeg venniner pĂ„ besĂžk 🙂 som i dag da jeg enviterte ei og endte opp med 3 hi hi

    5. fruensvilje: Hehe joda nĂ„ har jeg to 🙂 Jeg er som regel mye ute – og den tiden jeg er inne, sĂ„ slapper jeg nok av eller holder pĂ„ med noe 🙂 Og da er det av og til at jeg glemmer det jeg fĂžrst startet med :-/ Slik er det nĂ„r en skal rekke over mye og glemmer 😀

    6. Noen ganger ser man ikke skogen, for bare trĂŠr. Hehe. Kjente meg litt igjen her ja 🙂 Jeg er veldig glemsk. Men det skyldes min utmattelsestilstand 🙂 Jeg kan glemme at jeg har kjĂžtt til tining i mikroen, og begynne Ă„ lage en annen middag. Og finne kjĂžttet igjen neste dag i mikroen 😉 Jammen godt mikroen er innstilt pĂ„ minutter 😉
      Jeg bruker vaksepose til strĂžmper ogsĂ„. Ungenes altsĂ„. PĂ„ den mĂ„ten blir ikke klesbrettingen et mareritt. For ungene har hver sin vaskepose. NĂ„r klĂŠrne er vasket og tĂžrre, sĂ„ er det en smal sak Ă„ finne riktige strĂžmpepar 🙂
      Ønsker deg en deilig kveld med full kontroll 🙂

    7. Mariann SĂŠther Tokle: Hmmmmm jeg er egentlig ikke helt sikker pĂ„ den delen – men at det er sunt er helt sikkert 🙂 Der er ikke mye sukker i det. Det er fiberrikt.

    8. Hei, jeg hadde tenkt Ä sende deg en PM men jeg fÄr det ikke til for bloggnavnet ditt kommer ikke opp! FÄr du opp meg hvis du prÞver??:)

    9. karidansen: Privatmelding? 🙂 Jeg er ikke helt med alltid pĂ„ slike forkortelser :-)))) hhehe men da jeg gjekk inn pĂ„ deg gjekk det greit……. Noe galt med bloggen kanskje? Du mĂ„ bare prĂžve igjen kanskje 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg