Vakkert pĂĽ Runde

RUNDE OG GOKSØYRA

 

Ja i dag gjekk turen til Runde.

Nür jeg vil ha ro og fred og hente energi, havner jeg som regel pü Runde eller i Goksøyra.

Jeg startet med en tur like etter brua. Tar av og kjører til venstre. Parkerer der en evt kan gå opp “trepet”.
Jeg ruslet langs veien til enden , og videre litt opp langs fjellet, men allikevel i fjøra.

SONY DSC

SONY DSC
Kommer tett inn pĂĽ havet og bĂĽra.
SONY DSC

SONY DSC
Så avtalte jeg å møte Marita, for en videre tur i fjøra – i Goksøyra først, deretter til Runde.
SONY DSC

SONY DSC
Vi er pĂĽ Runde.
SONY DSC
En kan drømme seg vekk blandt disse gamle sjøbudene.
Tenk ĂĽ hatt yrende folkeliv her, med kafe/restaurant og overnatting.
Bryggeliv.

En herlig dag ute i naturen.

 

#Runde #Goksøyra #hav #sunnmøre #herøy #vür #lørdag #sjøbuder #utno #dagen #friluftsliv

 

16 kommentarer

Siste innlegg