ny dag

GOLLENESET – OKLA – BØRA

 

Det Ä vÄkne opp til en ny dag med sol og blÄ himmel er bare herlig.
Jeg heiv ut teppa mine til lufting – sjekket om noen var klar for en fjelltur – og dro avsted.

Ja, for det er bare slik at jeg ikke orker vÊre innom hus nÄr det er slik strÄlende ver.
Da blir jeg helt matt – sĂ„ fjellsko pĂ„ og ut pĂ„ tur.

I dag ble det tur sammen med min gode nabo, Susann, og hennes shetland sheep, SAGA.

Vi ruslet til Golleneset fyr fĂžrst.


Der er det en bok man kan skrive seg i om en vil.
Ja, og vi skriver oss i alle turbþker vi 😀


SĂ„ starter turen rett oppover, fra Golleneset til Okla – som er neste stopp.


PĂ„ veg oppover og blide som vi er – mĂ„ det bli et #selfie av meg og Saga 😀


Yooohoooo!!
Klar ferdig lÞÞÞÞp!
Vi har skrevet oss inn i boka pÄ Okla, og skal nÄ videre til toppen, BÞra.


Jepp!
SĂ„ er vi pĂ„ toppen, BĂžra, og her mĂ„ det bli en #selfie av oss alle 🙂
Hehehe – ser du Saga-hunden stikker hodet frem 🙂
Vi nyter det!!!


Saga er nysgjerrig pÄ alle lukter.
SunnmĂžrsalpane i bakgrunnen.


Og jeg gÄr meg pÄ bÄde 1 og 2 og 3 hjerter.
Og de mÄ fotograferes.


En nydelig tur er over.

Tusen takk for turen, Susann og Saga 🙂

 

 

#nydag #turerifjellet #fjelltur #hiking #hund #natur #utsikt #BÞra #Okla #Golleneset #utpÄturaldrisur #sol #blÄhimmel #friluftsliv

 

8 kommentarer

Siste innlegg