mangt og meget

TIRSDAG

 

Ja, en tirsdag kan vÊre sÄ forskjellig.
Jeg vÄknet til fint ver og planen klar.
Maling av hus.
FÞrste strÞket pÄ et lite omrÄde, fÞr tanteguten min, Ruben skulle komme og hjelpe meg pÄ et vanskelig punkt pÄ huset.
Et punkt som tilsier klatring hþyt i stie


.

Ja, sÄ jeg startet malingsdagen.
Var sĂ„ tom for maling og Ă„pnet en ny 10 liter 🙂

FEIL MALING

!!!!!
Ja


.
Da var det Ä kleistre pÄ lokket og kjÞre til malerbutikken i full hemping og fÄ RETT MALING.

SÄ .
Rett maling, og fortsette med arbeidet.

SĂ„ en liten pause fĂžr Ruben kom.

To stier mÄ kjÞres sammen for Ä fÄ lengden pÄ den.
SĂ„ var han i gang 😀


Flinke!!!!

NĂ„ blir huset totalt HVITT istedet for lys kaffelatte 😀


Jeg skal pĂ„ kino Ă„ se INDEPENDENCE DAY – og min eldste sĂžnn vil pĂ„ fjellet, sĂ„ jeg kjĂžrer ham til Kopperstad sĂ„ han kan gĂ„ til SKAGETÅ og videre muligens til RJÅHORNET og STOREVARDEN og hjem.
Flott men lang tur.
Da jeg hadde kjþrt ham til utgangspunktet, tok jeg bildet over 🙂

SĂ„ matet jeg kattene til noen som er pĂ„ ferie – og deretter avsted pĂ„ Kino med kjekke folk 🙂

Kinoen var knallbra!!!


Ja, dette hjertet gjekk jeg meg pÄ da jeg stod og betraktet utsikten etter at Patrick hadde gÄtt ut av bilen og var pÄ vei oppover fjellet.


Og dette er lyset som mÞter meg nÄr jeg kommer kjÞrende hjemover nÄ.
Vakkert <3


SÄ ser jeg en Þrn som napper noe fra sjÞen, og stopper bilen for Ä fÄ med meg synet nÄr hun letter.
Ørnen kom ikke.
Hmmmmmmmmmm
Nei, den mistet nok byttet og satte seg pÄ utkikk pÄ denne steinen nede ved sjÞen.

Mangt og meget har skjedd i dag.
Ingen dag er helt lik og godt er det.

NÄ er det kvelden og ogsÄ det er godt.

Imorgen er det en ny dag og nye oppgaver 😀

 

 

 

#mangtogmeget #tirsdag #malehus #fotografering #foto #bilder #Ăžrn #dagen

8 kommentarer
    1. du fikk en innholdsrik dag i gÄr ja,og jammen er det greit med ungdommer som ikke er redde for Ä gÄ i hÞgden )) du fikk mange fine bilder og opplevelser pÄ din vei i gÄr,kjekt Ä studere Þrn nÄr den sitter i ro da ))Ønsker deg en fin dag i dag

    2. SÄ deilig Ä fÄ litt hjelp! blir herlig Ä bli ferdig nÄ da..! Ha nok en god dag i dag! Flotte bilder!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Godt med hjelp ha 😀 Blir nok ferdig i lĂžpet av sommeren. Liker ikke Ă„ male nĂ„r det er rĂ„tt ute………. skodde og regn i lufta 🙂 Pappa lĂŠrte meg at gradestokken mĂ„ vĂŠre over 12 pluss for Ă„ male 🙂 Takk og takk!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg