god morgen

MORGENTRIM

 

Ja, morgentrim blir det ofte med meg.
Synes det er greit å starte dagen med en trimøkt.

Så etter frokost som består av havregryn, litt sukker og litt rosiner med ekstra lett melk, og en kaffe, var jeg klar for en tur på Aktivsenteret i Fosnavåg.
Spinning og styrke etterpå.
FitBiten er med ja 🙂


Her er noe for alle 🙂


Og her er jeg – klar for en spinningtime med dyktig instruktør!

Rett hjem – og måltidet etter trening, ble i dag, Yoghurt.
Denne er veldig veldig god <3
Og det er de andre zero yoghurtene også 🙂

En herlig start på dagen!

 

 

#trening #aktivsenter #godmorgen #yoghurt #fitbit #spinning #svett #littavhvert
 

6 kommentarer
    1. Så deilig å få unna trimmen tidlig. Her er det dårlig med trening, og når jeg kommer hjem fra jobb så dukker det opp så mange unnskyldninger for å finne på andre ting…. Som at det regner noe helt utrolig her om dagen. Ha en herlig kveld 🙂

    2. margarites: Ja det er godt å starte dagen slik av og til 🙂 I går var det strålende ver så jeg fikk klippet plenen og i dag da det egentlig var meldt finere enn i går……. da regner det og er skodde….. :-/ nei det veret er bare helt utrolig 😀 hehehehe Ønsker deg en herlig dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg