uteid

HØSTEN

Og det eksploderer av farger rundt meg.
Det bugner av lekre farger og jeg prøver ü fange noen inntrykk.

Veret er fabelaktig.
Kan ikke huske sist det var regn her………..
Sunnmøre på sitt beste 🙂

 

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Alle bilder over, er tatt med mitt Sony speilreflekskamera.
De to bildene til slutt er tatt der solen lenger ikke kommer til.
Det var hvit-rimet og tĂĽke .

 

SĂĽ fikk jeg brukt mobilen min litt ogsĂĽ.
Samsung galaxy – det er den jeg bruker mest egentlig.


En tur pü moloen hjemme, der jeg møtte moderen.


Frk Simba kom og tok imot oss – da hun syntes matmor hadde vært lenge nok borte fra heimen.

Mjau mjau……….

Det er godt ĂĽ ha noen ĂĽ ta vare pĂĽ.

Matmor og Frk Simba trives i hverandres selskap.
Den ene kan ikke vĂŚre den andre foruten.

 

 

 

 

 

#uteid #høst #natur #høstfarger #dagen #friluftsliv #katteliv #torsdag #oktober #blogg #sunnmøre #liveterbestute

12 kommentarer

Siste innlegg