1.2.3 pĂ„ det fjerde……….

Noen ganger.

Ja, noen ganger bare skjer ting helt uforventet.

Som her fĂžr jul jeg var innom instagram og jeg sĂ„ at THON HOTELL FOSNAVÅG hadde spĂžrsmĂ„l i luke 24 i deres julekalender.
Jeg hadde ikke fÄtt med meg, eller hadde egentlig ikke engasjert meg i dette, da jeg ikke henger meg opp i alle disse konkurranser og slikt, som er pÄ FB og instagram.
Men

.
Denne kastet jeg meg ut i.
Bare for Ă„ ha gjort det liksom.


Og noen dager senere ble jeg oppmerksompÄ at jeg var tagget i en setnning.
Jeg var vinneren !!!
Jeg hadde gjettet rett antall gjester i Ă„ret 2016 pĂ„ Thon hotell FosnavĂ„g 😀
Woooohooooo!
Hmmmmmm hvem skal jeg ta med meg dit da
..
Ja du mĂ„ finne deg en kar i 2017 du da mamma

. var svaret fra gutta 🙂

 

 

Ikke nok med det


SĂ„ er jeg jo glad i fotografering da vet dere
..
Og instagram er morsomt.
Jeg tagger litt her og der
.
Og sÄ fikk jeg beskjed fra YRBILDER at de ville bruke bildet mitt i DAGSREVYEN om jeg ville sende det pÄ mail til de.
Wohooo!
SĂ„ kom bildet mitt i dagsrevyen 1. januar 😀
Stor skjerm da gitt og vérdama som snakket om vùret 🙂


 

 

 

Og ikke nok med det

..
Tanken om valp har vĂŠrt der siste halve Ă„ret.
Og eldste sÞnnen har pÄ en mÄte pushet pÄ litt.
Men, ingen har valper og ingen har slik jeg vil ha.
Helt til eldste sÞnnen var inne pÄ FINN.NO og sa at jeg mÄtte sjekke annonsen der.
Og der var den – hunden jeg vil ha.
Men tenkte den var solgt.
Sendte en melding og minuttet etter var den pÄ en mÄte min/vÄr.
SÄ den tredje tingen sÄnn fra slutten av Äret og inn i det nye Äret, var at her kommer det valp i hus igjen.
Shetland sheepdog.

Og hun skal hete LEIA.
Her er hun!
Henteklar og greier.


SÄ nÄ har jeg forberedt meg oppe i hodet, pÄ Ä fÄ valp i hus.
Influensaen herjer, men den gÄr over litt etter litt.
I dag fikk jeg APOCILLIN for bronkitt og bihule.
Sykemeldt noen dager.

Og i disse forberedelsen inngÄr jo MR Sniff.
Hmmmmmm 
Han blei oppdratt av Kira (shetland sheepdog) som vi hadde inntil for to Ă„r siden.
HÄper han tar imot LEIA og alt gÄr bra.
Vi mÄ forandre pÄ foringsstasjonen litt og Mr Sniff kommer litt opp i hÞyden som han gjorde sist.
Kira spiste bÄde sin egen og Sniff sin mat om hun fikk sjangsen til det.
Det mÄ vi unngÄ nÄ.
SÄ her er Mr Sniff sin plass fra nÄ av.


Det gÄr sÄ fint sÄ.

Og pÄ det fjerde skal det skje???
Ja, hva er det fjerde?

Jo, du skjĂžnner.
Jeg blei inspirert av karidansen.
Jeg har vÊrt pÄ datingsider pÄ nettet fÞr, men fÄr alltid panikk fordi jeg ikke takler alt som skjer der.
Men sÄ tenkte jeg sÞren heller


.
Skal jeg ikke hive meg rundt og prĂžve igjen?
Hmmmmmmm
Joda, som sagt sÄ gjort.
Jeg er inne pÄ datingside og prÞver ikke fÄ panikk.
Jeg skal prĂžve ikke la ting gĂ„ inn pĂ„ meg – dette som “Er jeg ikke bra nok for deg” -meldinger nĂ„r jeg avslĂ„r noen, og dette med at nĂ„r jeg viser interesse og kanskje ikke den andre parten viser interesse. Det er sĂ„nn det er pĂ„ nettdating.
SÄ   ..
Jeg har en i kikkerten!!

SĂ„ er det slik


..
PĂ„ det fjerde skal det skje?
For jeg mĂ„ si det har vĂŠrt noen morsomme episoder som har vĂŠrt IKKE forventet i det hele tatt fra slutten av Ă„ret og til nĂ„ 🙂

Vi fÄr se!
Hunden vÄr kommer iallefall snart i hus.
Jeg har vért og handlet – og denne gangen blir det faktisk rosa-faktor for LEIA.

See you!!!

 

 

 

 

 

 

#pÄdetfjerdeskaldetskje #123pÄdetfjerde #shetlandsheepdog #hund #valp #glede #fredag #dagen


 

24 kommentarer
    1. herligheten for et spennende Är du har i mÞte )) sÄ utrolig mange fantastiske ting )) 1 gratulerer med en fantastisk fin kalendergave,og varer den hele Äret kan jo det tenkast att en kar fÄr vÊre med deg hi hi
      ,2 et superflott bilde pÄ vÊrmeldingane ))
      3 Leia var bare helt nydelig,gleder meg til Ä fÄ treffe henne ogsÄ )) og 4 jeg Þnsker deg virkelig lykke til,hÄper du finner en superkjekk kar ))

    2. Gratulerer med bÄde premie, Leia (Nydelig liten vofs, hÄper Mr. Sniff ikke blir altfor sjalu!), og til lykke med KjÊreste-jakta! Jeg lover at jeg ikke skal bli misunnelig om du finner kjernekaren din fÞrst!! Jeg skal heie pÄ deg og glede meg med deg i stedet! For jeg tenker : Kan HUN sÄ kan JEG!
      Jeg synes vi er noen tĂžffe damer som tĂžr Ă„ dele at vi er pĂ„ leting. Hvorfor skal det liksom vĂŠre sĂ„ hemmelig og “Flaut” , da? STOR klem fra Karidansen! 😀

    3. karidansen: Og jeg heier pĂ„ DEG! Det var du som fikk meeg til Ă„ tenke; Kan hun sĂ„ kan jeg 😀 Man mĂ„ bare tĂžr satse 🙂 Jeg hĂ„per at vi EN dag finner noen vi trives sammen med, karidansen 🙂 Jeg synes nok det er litt vanskelig ogsĂ„ fordi jeg bor sĂ„ ute pĂ„ bygda. Mange av de som er pĂ„ nettdate er nĂŠrmere de store byene og slikt………….. men jeg prĂžver 😀 Blir spennende dette fremmoer 🙂
      STOR klem tilbake til deg 🙂 VI er tþffe vi 😀

    4. fruensvilje: hehehe tuuuusen takk, kjekke du 🙂 Gleder meg til sommeren nĂ„r LEIA er stor nok til turer som vi kan ta sammen med deg og TinTIn 😀 Det blir supert 🙂 Og turer utenn Tintin ogsĂ„ da 😀 ja den premien pĂ„ hotellet varer 2017 sĂ„ det er ikke godt Ă„ vite da heheheheheh Vi fĂ„r se hva som skjer 🙂

    5. ÅÄÄÄ sÄ mye koselig Ä lese!! Valp, og konkuranser, og mann!! og jammen har du hatt hellet med deg! FÄr hÄpe det fortsetter sÄnn!! Lykke til med alt, og gleder meg mest til Ä fÞlge deg og Leia!! Ha en strÄlende god helg! og fortsatt god bedring!

    6. Ja her var det mye kjekt pÄ en gang! Gratulerer med bÄde vinner av konkurranse og det nydelige bildet vist pÄ vÊrmeldingen pÄ TV 2- det er jo utrolig gÞy!!! Og sÄ kjempesÞt valp dere skal fÄ, helt nydelig, det blir nok en god tur-venninne <3<3<3 God bedring til deg <3

    7. Men du gode min noe sĂ„ herlig Ă„ lese. Dette blir ditt Ă„r det tenker jeg, med alle denne moroa. Lykke til med det hele og gratulerer med bilde pĂ„ tv og gevinst. Hunden var jo sĂ„ sĂžt! Kos deg med forberedelsene og datingen! Lykke til med en klem fra meg 🙂

    8. Wow…her skjer det sĂ„ mye at jeg nesten ikke klarer Ă„ fĂžlge med i svingene, kjente jeg leste raskere og raskere, og mĂ„tte nyte innlegget en gang til, sĂ„ glad pĂ„ dine vegne <3. Jeg elsker massevis av happening, og dette var det herligste innlegget jeg har lest pĂ„ en stund, sĂ„ masse herlige positive ting som du virkelig fortjener. Gratulerer med alt <3. SĂ„ flott bilde pĂ„ TV.
      For en valp, sÄ utrolig sÞt<3 Jeg gleder meg til mange fine bilder og hÞre mer om den <3
      Romantikk i luften...ja...det er det da alltid kos Ä hÞre om, sÄ venter i spenning <3.

    9. SĂ„ mye morsomt som har skjedd da, med bĂ„de hotell-gevinst og bildet ditt som ble valgt 🙂 Jeg synes det hĂžres kos ut med hund ogsĂ„, og hun var jo sĂ„ fiiiiin 🙂 Og regner med det blir noen fine mĂžter med en fin mann snart ogsĂ„ 🙂 God bedring <3 klem <3

    10. WOW! For en start pĂ„ det nye Ă„ret 🙂 Jeg mĂ„tte inn pĂ„ NRK.no for Ă„ se bildet ditt skikkelig. Det var jo sĂ„ utrolig flott og da! SĂ„ kjempegĂžy Ă„ fĂ„ vist seg frem sĂ„nn. Skal bli spennende Ă„ hĂžre om Mr. Sniff og Leia blir gode venner – og om du finner noen du kan ta med deg pĂ„ hotell 😉 Lykke til med alt du foretar deg framover. Nyt alle oppturer maksimalt!

    11. Helga Sriskantharajah: Tusen takk for gode ord, Helga <3 Ja spennende tider 😀 Merkelig at det lager seg slik sĂ„nn plutselig 🙂 Jeg hĂ„per inderlig det ordner seg for deg ang jobb. Vi trenger alle oppturer <3
      Ønsker deg en god sÞndag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg