smertestillende

ONSDAG
Og ut på dagen, er det på tide med tur nummer to.
Den første turen var bare en liten 
luftings så Leia
fikk gjøre sitt
fornødne.

Jeg klarte rett og slett
ikke gå lengre.
Bare en liten runde i byggefeltet.
Så måtte det mere smertestillende til.
Jeg hadde et ærende i banken, og klarte
komme meg både inn og ut
av bil selv om det egentlig var
ganske smertefullt.
Så…..
TRAMADOL

når kjøring av bil var ferdig.
For kan ikke ta Tramadol og kjøre bil.
Ikke lov.

Etter en stund virker den.
Jeg slapper mere av i musklene.
Jeg venter en fra TUSSA som skal skifte internettboks.
Og da det er gjort, som sagt, ut på tur.

Jeg rusler i YSTEVIKA.


Det er nordavind og når man går i Mulevika 
eller Ystevika, er man i lè for nordavinden.
Så da blei det egentlig varmt og herlig.

Veldig godt å kunne bevege seg uten de aller største smertene. 
Tramadol funker det.
Men håper dagen i morgen blir bedre.
Bare den minste bevegelse
og ryggen slår seg vrang.

Slik er det når kroppen er i dette moduset.
Å være revmatiker er ikke 
noe morsomt.
Men slik er det og ting kunne vært så 
mye værre 🙂

Bare å stå på!!!
 

Nyt dagen der du er 🙂

 

 

 

 

 

 

#Ystevika #dagen #fotografering #halo #blomster #himmeloghav #nordavind #hund #shetlandsheep #revmatiker #fibromyalgi #carpediem 

 

16 kommentarer
    1. Uff..ja jeg føler med deg…har hatt noen dager med intens hodepine…og nå hjelper ingenting…så jeg går snart amokk her..hihih..Du må ha god bedring! Flotte bilder har du fått ihvertfall!!

    2. Så kjempefine bilder og tur inntrykk som omfavner en personlig historie på en vakker måte, 🙂 Der det vonde og det gode av inntrykk og følelser møtes på turstien.. der kan alt skje 🙂 Gode tanker 🙂

    3. Er det fremdeles sånn at det er bedre når det er varmt ute, eller har jeg misforstått der? Folk reiste liksom til syden, noen bosatte seg osv. Jeg kan lite om dette derfor jeg spør 🙂 Håper du er bedre i morgen 🙂 klemmer <3

    4. dette høres ikke godt ut nei,men jammen godt det finnes noe som hjelper på smertene når det topper seg,så krysser vi fingrane for att det er bedre i morgen ja.
      Mange fine bilder da )) så godt att du fikk til en god tur )

    5. frodith: Nei……………….det er forskjellig fra person til person. Jeg har det egentlig best på høsten 😀 Da er det stabilt kaldt…………………. og jeg har det bra 🙂 Som regel. Sommeren her med høytrykk og lavtrykk om en annen er ikke bra…………Jeg blir ofte dårlig i sydens varme…………. så stabilt kaldt er topp for meg 😀 hehehehe forstå det den som vil 😀 klemmer tilbake <3

    6. Så mange fine bilder du har tatt her! Det er bra med tur men ikke når det er vondt. Håper turen gjorde deg godt og at morgendagen blir mye bedre 🙂

    7. Siv Svanem: Tusen takk, Siv 🙂 Ja man må bare prøve se positivt på det. Kjenner at det ikke gjør meg godt om disse tunge tankene kommer. Men de kommer hos meg også………..men jeg har evnen til å komme meg opp igjen heldigvis. Leia vokser til og blir bare skjønnere og skjønnere 🙂 Hun er litt i trassalderen merker jeg til stadighet. Prøver ut min tålmodighet….. men jeg tenker at om en stund roer det seg 🙂 DA får jeg igjen for tålmodigheten 🙂 hehehehehe

    8. margarites: Tusen takk 🙂 Jeg har hatt en god natt……….og turene vet jeg gjør bra 🙂 Jeg er hakket bedre om man kan si det slik, selv om jeg ikke kan gjøre NOEN ting utenom å prøve få på meg klær, sko og gå tur. Det er så mye jeg skulle gjort og det er sånn jeg kommer på når jeg IKKE kan gjøre det 🙂 Men det går seg til 🙂

    9. annebe: Det er hakket bedre i dag, takk 😀 Men dette er vel noe av det værste som kan komme. Ryggen og hoftene på samme tid………………… Men jeg har ikke så mye annet valg enn å ta tiden til hjelp 🙂 Blir stresset for å ikke komme meg på jobb, men har lært at jeg IKKE skal stresse……. prøver………… så er sykemeldt ut uken 🙂 Jeg må tenke på min helse 🙂 Ønsker deg en flott dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg